Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (5)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Андрєєв В. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Андрєєв В. О. 
Розвиток навичок професійного спілкування викладачів коледжу мистецького спрямування в умовах методичної роботи: автореферат дис. ... д.філософ : 015 / В. О. Андрєєв. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертаційній роботі досліджено проблему розвитку навичок професійного спілкування викладачів коледжу мистецького спрямування в умовах методичної роботи та запропоновано новий підхід до її розв’язання, що полягає в запровадженніорганізаційно-методичних умов розвитку навичок професійного спілкування викладачів коледжу мистецького спрямування в умовах методичної роботи. На підставі аналізу психолого-педагогічної літератури розглянуто категорії, що є базовими для визначення сутності поняття «професійне спілкування викладача коледжу мистецького спрямування», а саме: «спілкування», «професійне спілкування», «професійне спілкування викладача», «викладач коледжу мистецького спрямування».Установлено, що спілкування є особливим видом діяльності, який супроводжує будь-який інший вид діяльності людини. Дефініція «професійне спілкування» визначається як важливий засіб і умова розв’язання завдань певної професійної діяльності. Професійне спілкування викладачів у дослідженні розглядається як спеціально організована, керована, цілеспрямована діяльність, змістом якої є обмін інформацією, досвідом, організація взаємовідносин та взаєморозуміння, досягнення педагогом оптимальної взаємодії з колегами, студентами і керівництвом для вирішення професійних завдань. Зазначено, що професійна діяльність викладача коледжу мистецького спрямування інтегрує в собі відносно автономні мистецьку і педагогічні сфери. Тому професійне спілкування викладачів коледжу мистецького спрямування повинно знаменувати собою єдність професійного спілкування викладача і професійного спілкування митця (музиканта, художника, хореографа, тощо)^UIn the dissertation the problem of development of professional communication skills of art college teachers in the conditions of methodical work is investigated and a new approach to its solution is proposed, which consists in the introduction of organizationaland methodological conditions for the development of professional communication skills of art college teachers in the conditions of methodical work. On the basis of the analysis of psychological and pedagogical literature, the categories that are basic for determining the essence of the concept of “professional communication of a college teacher of art direction” are considered, namely:“communication”, “professional communication”, “professional communication of a teacher”, “teacher of an art college”.It is established that communication is a special type of activity that accompanies any other type of human activity. The definition of “professional communication” is defined as an important means and condition for solving the problems of a particular professional activity. Professional communication of teachers in the study is considered as a specially organized, managed, purposeful activity, the content of which is the exchange of information, experience, organization of relationships and mutual understanding, achievement by the teacher of optimal interaction with colleagues, students and management to solve professional problems. It is noted that the professional activity of a college teacher of artistic direction integrates relatively autonomous artistic and pedagogical spheres. Therefore, professional communication of art college teachers should mark the unity of professional communication of the teacher and professional communication of the artist (musician, artist, choreographer, etc.).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського