Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Андрієнко А. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Андрієнко А. О. 
Упровадження концепції «Smart City» в управління великими містами України / А. О. Андрієнко. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертація є завершеною науково-дослідною роботою, в якій наведено розв’язання актуального наукового завдання – обґрунтування комплексу концептуальних положень щодо упровадження концепції «Smart City» в управління великими містами України, а також розроблення методико-технологічного забезпечення відповідних процесів та їх безупинного вдосконалення.За результатами дослідження теоретичних основ розвитку концепції «Smart City» як інноваційного підходу до місцевого управління за критеріальним підходом, згідно з яким, розвиток узагальнено має відповідати таким критеріям, як самокерованість, мотивованість, адаптивність, ресурсозбережність та технологічність, запропоноване авторське визначення поняття «smart city» («смарт сіті», «smart сіті», «розумне місто»), яке розглядається як комплексна та багатофакторна муніципальна система, що вміщує інституційну, соціальну, економічну, екологічну, технологічну складову, ефективна взаємоузгоджена та інтегрована робота яких забезпечує сталий розвиток міста, підвищення комфортності та надання якісних послуг. Акцентовано на тому, що формування методичних засад розвитку великих міст та його стимулювання залежить від розуміння органами місцевого самоврядування (міська рада) глибинної комплексності та системної етапності цього процесу.Визначено, що управлінський підхід до розгляду розумного міста як суспільного простору, обмеженого географічними межами міста, полягає у вивченні умов функціонування міської економічної системи, формуванні сприятливого підприємницького й інвестиційного клімату, становленню бренду міста та створення його позитивного іміджу, посилення впізнаваності на інших ринках, використанню особливостей розвитку місцевих ринків товарів і послуг, капіталу, праці, інформації, знань і технологій. За цих вихідних положень, місто розглянуто як форму територіальної організації суспільної активності сил з характерними їй особливостями взаємин між суб’єктами суспільних відносин, інфраструктурою та умовами ведення господарської діяльності (традиції, цінності, орієнтири).Комплексний аналіз стану наукового опрацювання проблеми розвитку «smart city» засвідчив, що smart-управління часто ототожнюється з е-врядуванням, яке враховує досвід галузевого управління і орієнтується на системність і комплексність рішень. Встановлено, що для ефективного розвитку розумного міста у повоєнний період необхідним є: забезпечення відповідного нормативно-правового поля на рівні держави; створення загальних та локальних умов соціальної, економічної, екологічної, продовольчої безпеки; розвиток громадянських ініціатив і соціальної відповідальності; формування економічного базису позитивних структурних зрушень в міській інституційно-соціо-еколого-економічній системі.Проаналізовано розвиток електронного урядування як інноваційного підходу до вирішення проблем smart-управління містом, зокрема, на прикладі Дніпровської міської ради. Визначено, що, враховуючи досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій та відлагоджені механізми дистанційної роботи, електронне управління можна розуміти як досягнення якісного рівня здійснення управлінських задач засобами ІКТ, які сприяють розумному, добре організованому, швидкому, зручному та прозорому процесу вироблення політики з наданням інформації та практичних рішень для громадян в цілому, і в тому числі виконання управлінських завдань під час кризового періоду, наприклад, епідеміологічної ситуації з пандемією COVID-19, а потім – війни.^UThe thesis is a scientific paper that provides a solution to the relevant scientific problem – substantiation of a complex of conceptual provisions and practical proposals for ensuring the development of a smart city based on the use of innovative management instruments in local self-governance in Ukraine, as well as the development of theoretical and methodological support for relevant processes and their continuous improvement and development.According to the results of the study of the theoretical foundations of the development of the «Smart City» concept as an innovative approach to local management, the development should generally meet such criteria as self-organizing, motivation, adaptability, resource conservation, and technology orientation. An author proposes a definition of the “smart city” concept, which is considered a complex and multifactorial municipal system, containing institutional, social, economic, ecological, and technological components, the effective coordinated and integrated work of which ensures the sustainable development of the city, increasing comfort and providing quality services. Emphasis is placed on the fact that the formation of methodological foundations for the development of big cities and its stimulation depends on the understanding by local self-government bodies (city council) of the deep complexity and systemic stages of this process.It was determined that the managerial approach to considering a smart city as a public space limited by the geographical boundaries of the city consists in studying the conditions of functioning of the city's economic system, forming a favorable business and investment climate, establishing the city's brand and creating its positive image, strengthening recognition in other markets, using peculiarities of development of local markets of goods and services, capital, labor, information, knowledge, and technologies. Based on these initial provisions, the city is considered as a form of territorial organization of social activity of actors with its characteristic features of relationships between subjects of social relations, infrastructure, and conditions of economic activity (traditions, values, reference points).A comprehensive analysis of the state of scientific development of the problem of the creation of the «smart city» proved that smart management is often equated with e-governance, which takes into account the experience of industrial management and focuses on the system and complexity of solutions. It was proved that for the effective development of a smart city in the post-war period, it is necessary to: ensure the appropriate regulatory and legal framework at the state level; create general and local conditions of social, economic, and ecological security; develop civic initiatives and enhance social responsibility; form an economic basis of positive structural changes in the urban institutional-socio-ecological-economic system.The state of development of smart e-governance as an innovative approach to solving the problems of «smart» city management is analysed using the example of the Dnipro City Council. It was determined that taking into account the experience of using ICT and the improved mechanisms of remote work, e-governance can be understood as achieving a clear level of implementation of management tasks through ICT, which contributes to a smart, well-organized, fast, convenient, and transparent policy-making process with the provision of information and practical solutions for citizens in general, including the performance of management tasks during a crisis period, for example, the epidemiological situation with the COVID-19 pandemic, and then – the war.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського