Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (29)
Пошуковий запит: (<.>A=Артеменко А. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Артеменко А. М. 
Тяговий електропривод з адаптивним керуванням при змінних умовах зчеплення кар'єрних електровозів / А. М. Артеменко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена розв'язанню актуального наукового завдання розробки принципів, методів розрахунку і контролю параметрів тягового електропривода постійного струму кар'єрного електровоза, які забезпечують підвищення його експлуатаційних показників з урахуванням зміни умов зчеплення.Проведено аналіз особливостей умов експлуатації тягових електродвигунів багатодвигунового електропривода кар'єрного електровоза, існуючих способів їх покращення і доведено, що недостатньо уваги приділено питанню керування електроприводом з урахуванням зміни параметрів тягових електродвигунів у процесі їх експлуатації, ремонту та при зміні умов зчеплення.У роботі досліджені режими роботи багатодвигунового електропривода при нерівномірності параметрів тягових електродвигунів, встановлені значення перевищення втрат та зниження терміну служби ізоляції обмоток. Проаналізована вірогідність комплектації багатодвигунового електропривода електровоза тяговими двигунами з допустимими відхиленнями параметрів обмоток, але перевищенням допустимих меж відхилень між ними, що дозволяє здійснювати заходи своєчасного оновлення ремонтного фонду підприємства і завдяки цьому знизити аварійність тягового електропривода.Проведено розрахунок параметрів тягових двигунів постійного струму на основі методу простору стану, який дозволяє вести розрахунок параметрів в динамічному режимі, коли напруга на якорі двигунів формується системою керування і змінюється у часі, підвищуючи точність визначення еквівалентних параметрів електропривода.На основі розроблених математичних моделей механічної частини візка і тягового електропривода отримали подальшого розвитку принципи керування багатодвигуновим електроприводом з нерівномірністю навантаження між двигунами, сутність яких полягає у формуванні сигналу керування збудженням тягових двигунів з урахуванням нерівномірності їх параметрів і зміні умов зчеплення колісних пар з рейковим полотном, що забезпечує більш точне вирівнювання навантаження між двигунами. Визначено ступінь вирівнювання навантаження від несиметрії параметрів та зміни умов зчеплення коліс з рейками.Проведені експериментальні дослідження з використанням лабораторного дослідного стенду, який дозволяє імітувати просковзування коліс для тягового електропривода. Дослідження підтвердили можливість вирівнювання навантаження на тягових електродвигунах. Обґрунтовано оцінку економічного ефекту від застосування запропонованих методів контролю параметрів і керування тяговим електроприводом кар'єрних електровозів, які використовуються на кар'єрі ПрАТ «Полтавський гірничо-збагачувальний комбінат».^UThe dissertation is devoted to solution of an actual scientific problem of development of principles, methods of calculation and control parameters of a traction DC electric drive of a quarry electric locomotive, providing increase of its operational parameters taking into account change of conditions of coupling.The features analysis of traction electric drive operating conditions for multi-motor electric drives of open-pit locomotive, the existing ways of their improvement has been done, and it has been proved, that insufficient attention has been paid to the issue of electric drive control with account of traction electric drive parameters change during their operation, repair and at change of coupling conditions.The paper studies operation modes of multi-motor electric drives at non-uniformity of traction motors parameters, establishes values of excess losses and reduction of winding insulation lifetime. The probability of completing multi-motor electric locomotive drive with traction motors with permissible deviations of winding parameters, but exceeding permissible limits of deviations between them is analyzed which allows timely updating of the enterprise's repair fund and thus reducing traction electric drive failure rate.The calculation of DC traction motors parameters on the basis of state space method which allows calculating parameters in dynamic mode, when tension on a motor armature is formed by control system and varies in time, increasing accuracy of definition of equivalent parameters of the electric drive.On the basis of developed mathematical models of mechanical part of bogie and traction electric drive control principles of multi-motor electric drive with non-uniformity of load between motors have been further developed. The essence of these principles is in formation of excitation control signal of traction motors with account of their parameters non-uniformity and change of conditions of wheelsets coupling with rail track which provides more precise load equalization between motors. The degree of load equalization from asymmetry of parameters and change of conditions of wheelset coupling with rails is determined.Experimental studies have been conducted using a laboratory research stand, which allows simulation of wheel slippage for traction electric drive. Studies have confirmed the possibility of load equalisation of traction motors. The estimation of economic effect from application of proposed methods of parameters control and management of traction electric drive of open-pit electric locomotives used at Ferrexpo Poltava Mining quarry has been substantiated.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського