1. |
Арцишевська М.Р. Теоретико-методичні засади інтеграції знань про суспільство у змісті шкільної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / М.Р. Арцишевська ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 20 с. — укp.Досліджено різні аспекти проблеми інтеграції змісту суспільствознавчої шкільної освіти. Відзначено, що інтеграція змісту освіти є однією з провідних тенденцій її розвитку за умов швидких соціальних змін та інформаційного буму. Розглянуто теоретичні та методичні шляхи розв'язання даної проблеми в історії педагогічної думки, практиці зарубіжного та вітчизняного шкільництва. Обгрунтовано методологічні та теоретичні засади інтеграції змісту освіти. Доведено, що науково-теоретичною основою інтеграції змісту суспільствознавчої шкільної освіти є суспільно-наукова картина світу, як вища форма інтеграції наукових знань про суспільство. Проаналізовано різні чинники та шляхи удосконалення даної освіти. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21 Шифр НБУВ: РА312595 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|