Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (7)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Балацька Н. Ю.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Балацька Н. Ю. 
Технологія соусів ягідних з використанням природної нетрадиційної сировини: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.18.16 / Н. Ю. Балацька ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2011. — 16 с. — укp.

Встановлено функціонально технологічні властивості салепу та визначено раціональні термічні параметри, за яких салеп максимально виявляє здатність до згущування. Доведено значний стабілізувальний ефект ароматичної рослинної сировини на біофлавоноіди ягід. Розроблено рецептури та технологію соусів з ягід малини, бузини. Одержано комплекс даних про харчову цінність та технологічні властивості нових соусів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л961.6
Шифр НБУВ: РА379488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Балацька Н. Ю. 
Методологія ціннісно-орієнтованого управління розвитком підприємств ресторанного бізнесу / Н. Ю. Балацька. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт – процес ціннісно-орієнтованого управління розвитком підприємств ресторанного бізнесу; мета – розробка та наукове обґрунтування теоретико-методологічних положень, практичних рекомендацій щодо ціннісно-орієнтованого управління розвитком підприємств ресторанного бізнесу; методи – загальнонаукові та специфічні; результати – розробка нових теоретико-методологічних підходів щодо ціннісно-орієнтованого управління розвитком підприємств ресторанного бізнесу; новизна – концепція ціннісно-орієнтованого управління розвитком підприємств ресторанного бізнесу, теоретико-методологічний базис ціннісно-орієнтованого управління розвитком підприємств ресторанного бізнесу, науково-практичні засади формування стратегії ціннісно-орієнтованого управління розвитком підприємств ресторанного бізнесу, науково-методичний підхід до оцінки інтенсивності впливу факторів зовнішнього середовища на розвиток підприємств ресторанного бізнесу, науково-методичний підхід до оцінки соціокультурного простору розвитку підприємств ресторанного бізнесу, науково-методичний підхід до оцінки ефективності управління бізнес-процесами створення цінності підприємств ресторанного бізнесу, науково-методичний підхід до оцінки чистої цінності ресторанного послуги, науково-практичний підхід до управління digital-маркетингом для підприємств ресторанного бізнесу, теоретичний базис розвитку підприємства, науково-методичний підхід до оцінки проблемного простору ціннісно-орієнтованого розвитку підприємств ресторанного бізнесу, методичний інструментарій прогнозування процесів міграції цінності в підприємствах ресторанного бізнесу; сфера (галузь) використання - підприємства ресторанного бізнесу, вищі навчальні заклади^UObject - process of value-oriented management of restaurant business enterprises development; the purpose is development and scientific substantiation of theoretical and methodological positions and practical recommendations concerning value-oriented management of restaurant business enterprises development; methods - general scientific and specific; results - development of new theoretical and methodological positions concerning value-oriented management of restaurant business enterprises development; novelty - the value-oriented management concept of restaurant business enterprises development, the theoretical and methodological basis of value-oriented management of restaurant business enterprises development, scientific and practical principles of the value-oriented management strategy formation of restaurant business enterprises development, scientific and methodological approach to the environmental factors effect intensity assessment on restaurant business enterprises development, the scientific and methodological approach to the assessment of social and cultural space of restaurant business enterprises development, scientific and methodological approach to business process management effectiveness assessment of restaurant businesses enterprises value creating, the scientific and methodological approach to the restaurant service net value assessing, the scientific and practical approach to digital marketing management of restaurant business enterprises, the theoretical basis of enterprise development, the scientific and methodological approach to the problem space assessing of restaurant business enterprises value-oriented development, methodical tools for value migration processes forecasting of restaurant business enterprises; sphere (branch) of use – restaurant business enterprises, higher educational institutions.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського