Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Банах А. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія: Будівництво   
1.

Банах А. В. 
Вплив динамічних дій на міцність і комфортність будівель, що експлуатуються у складних інженерно-геологічних умовах: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.01 / А. В. Банах ; ДВНЗ "Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт.". — Д., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Вперше створено методику формування динамічних розрахункових моделей будівель і споруд, що експлуатуються в складних інженерно-геологічних умовах, з урахуванням нормативних вимог щодо міцності та комфортності. Вперше запропоновано динамічні розрахункові моделі взаємодії будівель з основами з урахуванням початкових деформацій будівель від нерівномірних осідань основ. Досліджено вплив динамічних характеристик на параметри напружено-деформованого стану розрахункових моделей несучих конструкцій будівель за динамічних дій у складних інженерно-геологічних умовах. Розроблено рекомендації зі складання розрахункових моделей для врахування динамічних дій під час реконструкції будівель, що експлуатуються, з урахуванням нормативних вимог до міцності та комфортності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н5-028.6 + Н581.1 + Н79
Шифр НБУВ: РА384777 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Арутюнян Є. Е. 
Оптимізація організації функціонально-планувальних рішень інфраструктурних будівельних процесів в умовах ущільненої забудови: автореферат дис. ... д.філософ : 192 / Є. Е. Арутюнян. — Б.м., 2024 — укp.

Дисертаційна робота віддзеркалює вирішення актуального науково-прикладного завдання з оптимізації функціонально-планувальної інфраструктури крупних міст в розрізі організації будівельних процесів в умовах щільної міської забудови шляхом створення сучасного економіко-математичного інструментарію формування механізму оцінки та вибору раціональних організаційних та управлінських рішень, спрямованих на впровадження розроблених, обґрунтованих та продуманих міжсистемних зв’язків між організаційно-технологічно-технічними та логістичними заходами, що призводить до зниження собівартості будівельно-монтажних робіт, скорочення трудовитрат, використовуючи платформу галузі знань логістика та методів логістизації, що з точки зору новітній теоретичній та концептуальній основі вирішує низку організаційних, виробничих та економічних завдань.Результати дисертаційної роботи підтверджують прийняту гіпотезу щодо можливості покращення організації будівельних процесів в умовах ущільненої забудови з метою оптимізації функціонально-планувальної інфраструктури міст в розрізі майбутньої відбудові.Згідно проведеного аналізу негативного стану України, що склався, виявлена необхідність у використанні програм відбудови інфраструктури міст нашої країни за рахунок впровадження широкого комплексу заходів щодо вдосконалення організації будівельного виробництва, підвищенню обґрунтованості та поліпшенню розробки планів організаційно-технологічно-технічних заходів, їх збалансованості з потоками матеріальних ресурсів та потужностями будівельно-монтажних організацій використовуючи аспекти науки логістика. Логістика є одним з сучасних напрямів поліпшення методів організації і управління програмами відбудови міст країни, її потенційні можливості можуть бути перетворені в реальні логістичні системи, що дає значний економічний і соціальний ефекти. Тому підхід здійснюється шляхом розв’язання екстремального завдання вибору обсягів організаційно-технологічно-технічних заходів з урахуванням логістичних підходів. Існуючі методи та моделі лінійного програмування не відповідають вимогам цієї проблеми та пов’язані з труднощами приведення завдання до канонічного виду. Для цього використаємо комплексний підхід, який базується як на теорії графів (АВД) так і теорії оптимальності, що надає переваги в реалізації математичного та економічного аспектів. Таким чином, завдання з оптимізації функціонально-планувальної інфраструктури крупних міст в розрізі організації будівельних процесів в умовах щільної міської забудови розглядається як складова загальної системи організаційно-технологічної підготовки будівництва і її реалізація здійсниться на базі сучасних економіко-математичних методів і моделей.У зв'язку з цим практика організації будівельних процесів в умовах ущільненої міської забудови має потребу не тільки в адекватному інноваційному інструментарії, що дозволяє більш ефективно використати науковий потенціал, задля подальшої розробці інструментів моделювання оптимального впровадження ОTТтаЛЗ та отримання економічного ефекту. Оцінка стану питання та традиційних моделей розробки ОTТтаЛЗ здобуває особливу актуальність.В рамках покращення організації будівельних процесів в умовах ущільненої забудови розроблено та обґрунтовано організаційно-технологічно-технічний інструментарій, що включає в себе наступні елементи:-модель отримання оптимальних об’ємів впровадження логістичних заходів при організації будівельних процесів в умовах ущільненої міської забудови;-модель отримання оптимальних об’ємів впровадження організаційно-технологічно-технічних заходів ОТТЗ при організації будівельних процесів в умовах ущільненої міської забудови;-модель виробничих зав’язків ОТТЗ та ЛЗ при організації будівельних процесів в умовах ущільненої міської забудови з оптимізацією функціонально-планувальної інфраструктури міст.Ці моделі є діючім комплексним інструментом принципу оптимум в умовах прийняття управлінських рішень з поліпшення методів організації інфраструктурних будівельних процесів в умовах ущільненої забудови як однієї з низькі складних завдань. При зведенні будівель і споруд в умовах щільної міської забудови існує ціла низька проблем, без рішення яких, неможливо забезпечити якість і довговічність об'єктів, що зводяться, а також безпеку навколишніх будівель і споруд та навколишнього середовища. Щільна міська забудова припускає наявність просторових перешкод на будівельному майданчику і розташованій поряд з нею території, протяжності, обмеження по ширині, висоті і глибині розмірів робочої зони і підземного простору, місць розміщення транспортних засобів, підвищений рівень будівельного, екологічного, матеріального ризику...^UThe dissertation reflects the solution of the actual scientific and applied task of optimizing the functional and planning infrastructure of large cities in the context of the organization of construction processes in the conditions of dense urban development by creating a modern economic and mathematical toolkit for the formation of the assessment mechanism and the selection of rational organizational and management solutions aimed at the implementation of developed, justified and well-thought-out intersystem connections between organizational, technological, technical and logistical measures, which leads to a decrease in the cost of construction and assembly works, a reduction in labor costs, using the platform of the field of knowledge of logistics and logistics methods, which, from the point of view of the latest theoretical and conceptual basis, solves a number of organizational, production and economic tasks.The results of the dissertation work confirm the accepted hypothesis regarding the possibility of improving the organization of construction processes in the conditions of compacted buildings in order to optimize the functional and planning infrastructure of cities in terms of future reconstruction.According to the analysis of the negative state of Ukraine that has developed, the need to use programs to rebuild the infrastructure of the cities of our country through the implementation of a wide range of measures to improve the organization of construction production, increase the validity and improve the development of plans for organizational, technological and technical measures, their balance with the flows of material resources and capacities of construction and assembly organizations using aspects of the science of logistics. Logistics is one of the modern ways of improving the methods of organization and management of the reconstruction programs of the country's cities, its potential can be transformed into real logistics systems, which gives significant economic and social effects. Therefore, the approach is carried out by solving the extreme task of choosing the scope of organizational, technological and technical measures, taking into account logistical approaches. The existing methods and models of linear programming do not meet the requirements of this problem and are associated with the difficulties of reducing the problem to a canonical form. To do this, we will use a complex approach, which is based on both the theory of graphs and the theory of optimality, which provides advantages in the implementation of mathematical and economic aspects. Thus, the task of optimizing the functional and planning infrastructure of large cities in terms of the organization of construction processes in the conditions of dense urban development is considered as a component of the general system of organizational and technological preparation of construction and its implementation will be carried out on the basis of modern economic and mathematical methods and models.In this regard, the practice of organizing construction processes in the conditions of compacted urban development needs not only adequate innovative tools that allow more effective use of scientific potential, for the further development of modeling tools for the optimal implementation of ОТТ and ЛЗ and obtaining an economic effect. The assessment of the state of the issue and traditional models of development of ОТТтаЛЗ acquires special relevance.Within the framework of improving the organization of construction processes in the conditions of compacted buildings, an organizational-technological-technical toolkit was developed and substantiated, which includes the following elements:- a model for obtaining optimal volumes of implementation of logistical measures in the organization of construction processes in the conditions of dense urban development;- a model for obtaining optimal volumes of implementation of organizational, technological and technical measures of OTTZ in the organization of construction processes in the conditions of dense urban development;- a model of production obligations of OTTZ and LZ in the organization of construction processes in the conditions of dense urban development with optimization of the functional and planning infrastructure of cities...


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Арутюнян Є. Е. 
Оптимізація організації функціонально-планувальних рішень інфраструктурних будівельних процесів в умовах ущільненої забудови: автореферат дис. ... д.філософ : 192 / Є. Е. Арутюнян. — Б.м., 2024 — укp.

Дисертаційна робота віддзеркалює вирішення актуального науково-прикладного завдання з оптимізації функціонально-планувальної інфраструктури крупних міст в розрізі організації будівельних процесів в умовах щільної міської забудови шляхом створення сучасного економіко-математичного інструментарію формування механізму оцінки та вибору раціональних організаційних та управлінських рішень, спрямованих на впровадження розроблених, обґрунтованих та продуманих міжсистемних зв’язків між організаційно-технологічно-технічними та логістичними заходами, що призводить до зниження собівартості будівельно-монтажних робіт, скорочення трудовитрат, використовуючи платформу галузі знань логістика та методів логістизації, що з точки зору новітній теоретичній та концептуальній основі вирішує низку організаційних, виробничих та економічних завдань.Результати дисертаційної роботи підтверджують прийняту гіпотезу щодо можливості покращення організації будівельних процесів в умовах ущільненої забудови з метою оптимізації функціонально-планувальної інфраструктури міст в розрізі майбутньої відбудові.Згідно проведеного аналізу негативного стану України, що склався, виявлена необхідність у використанні програм відбудови інфраструктури міст нашої країни за рахунок впровадження широкого комплексу заходів щодо вдосконалення організації будівельного виробництва, підвищенню обґрунтованості та поліпшенню розробки планів організаційно-технологічно-технічних заходів, їх збалансованості з потоками матеріальних ресурсів та потужностями будівельно-монтажних організацій використовуючи аспекти науки логістика. Логістика є одним з сучасних напрямів поліпшення методів організації і управління програмами відбудови міст країни, її потенційні можливості можуть бути перетворені в реальні логістичні системи, що дає значний економічний і соціальний ефекти. Тому підхід здійснюється шляхом розв’язання екстремального завдання вибору обсягів організаційно-технологічно-технічних заходів з урахуванням логістичних підходів. Існуючі методи та моделі лінійного програмування не відповідають вимогам цієї проблеми та пов’язані з труднощами приведення завдання до канонічного виду. Для цього використаємо комплексний підхід, який базується як на теорії графів (АВД) так і теорії оптимальності, що надає переваги в реалізації математичного та економічного аспектів. Таким чином, завдання з оптимізації функціонально-планувальної інфраструктури крупних міст в розрізі організації будівельних процесів в умовах щільної міської забудови розглядається як складова загальної системи організаційно-технологічної підготовки будівництва і її реалізація здійсниться на базі сучасних економіко-математичних методів і моделей.У зв'язку з цим практика організації будівельних процесів в умовах ущільненої міської забудови має потребу не тільки в адекватному інноваційному інструментарії, що дозволяє більш ефективно використати науковий потенціал, задля подальшої розробці інструментів моделювання оптимального впровадження ОTТтаЛЗ та отримання економічного ефекту. Оцінка стану питання та традиційних моделей розробки ОTТтаЛЗ здобуває особливу актуальність.В рамках покращення організації будівельних процесів в умовах ущільненої забудови розроблено та обґрунтовано організаційно-технологічно-технічний інструментарій, що включає в себе наступні елементи:-модель отримання оптимальних об’ємів впровадження логістичних заходів при організації будівельних процесів в умовах ущільненої міської забудови;-модель отримання оптимальних об’ємів впровадження організаційно-технологічно-технічних заходів ОТТЗ при організації будівельних процесів в умовах ущільненої міської забудови;-модель виробничих зав’язків ОТТЗ та ЛЗ при організації будівельних процесів в умовах ущільненої міської забудови з оптимізацією функціонально-планувальної інфраструктури міст.Ці моделі є діючім комплексним інструментом принципу оптимум в умовах прийняття управлінських рішень з поліпшення методів організації інфраструктурних будівельних процесів в умовах ущільненої забудови як однієї з низькі складних завдань. При зведенні будівель і споруд в умовах щільної міської забудови існує ціла низька проблем, без рішення яких, неможливо забезпечити якість і довговічність об'єктів, що зводяться, а також безпеку навколишніх будівель і споруд та навколишнього середовища. Щільна міська забудова припускає наявність просторових перешкод на будівельному майданчику і розташованій поряд з нею території, протяжності, обмеження по ширині, висоті і глибині розмірів робочої зони і підземного простору, місць розміщення транспортних засобів, підвищений рівень будівельного, екологічного, матеріального ризику...^UThe dissertation reflects the solution of the actual scientific and applied task of optimizing the functional and planning infrastructure of large cities in the context of the organization of construction processes in the conditions of dense urban development by creating a modern economic and mathematical toolkit for the formation of the assessment mechanism and the selection of rational organizational and management solutions aimed at the implementation of developed, justified and well-thought-out intersystem connections between organizational, technological, technical and logistical measures, which leads to a decrease in the cost of construction and assembly works, a reduction in labor costs, using the platform of the field of knowledge of logistics and logistics methods, which, from the point of view of the latest theoretical and conceptual basis, solves a number of organizational, production and economic tasks.The results of the dissertation work confirm the accepted hypothesis regarding the possibility of improving the organization of construction processes in the conditions of compacted buildings in order to optimize the functional and planning infrastructure of cities in terms of future reconstruction.According to the analysis of the negative state of Ukraine that has developed, the need to use programs to rebuild the infrastructure of the cities of our country through the implementation of a wide range of measures to improve the organization of construction production, increase the validity and improve the development of plans for organizational, technological and technical measures, their balance with the flows of material resources and capacities of construction and assembly organizations using aspects of the science of logistics. Logistics is one of the modern ways of improving the methods of organization and management of the reconstruction programs of the country's cities, its potential can be transformed into real logistics systems, which gives significant economic and social effects. Therefore, the approach is carried out by solving the extreme task of choosing the scope of organizational, technological and technical measures, taking into account logistical approaches. The existing methods and models of linear programming do not meet the requirements of this problem and are associated with the difficulties of reducing the problem to a canonical form. To do this, we will use a complex approach, which is based on both the theory of graphs and the theory of optimality, which provides advantages in the implementation of mathematical and economic aspects. Thus, the task of optimizing the functional and planning infrastructure of large cities in terms of the organization of construction processes in the conditions of dense urban development is considered as a component of the general system of organizational and technological preparation of construction and its implementation will be carried out on the basis of modern economic and mathematical methods and models.In this regard, the practice of organizing construction processes in the conditions of compacted urban development needs not only adequate innovative tools that allow more effective use of scientific potential, for the further development of modeling tools for the optimal implementation of ОТТ and ЛЗ and obtaining an economic effect. The assessment of the state of the issue and traditional models of development of ОТТтаЛЗ acquires special relevance.Within the framework of improving the organization of construction processes in the conditions of compacted buildings, an organizational-technological-technical toolkit was developed and substantiated, which includes the following elements:- a model for obtaining optimal volumes of implementation of logistical measures in the organization of construction processes in the conditions of dense urban development;- a model for obtaining optimal volumes of implementation of organizational, technological and technical measures of OTTZ in the organization of construction processes in the conditions of dense urban development;- a model of production obligations of OTTZ and LZ in the organization of construction processes in the conditions of dense urban development with optimization of the functional and planning infrastructure of cities...


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського