1. |
Басюк Н.А. Формування почуття відповідальності у молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.А. Басюк ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2005. — 21 с. — укp.Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено структуру почуття відповідальності у молодших школярів, основним складниками якого є когнітивний, емоційно-ціннісний і поведінковий компоненти. Визначено й експериментально відображено процес і результати експериментального дослідження формування цього почуття, педагогічними умовами якого є спрямованість виховного процесу на розвиток особистісних цінностей, що зумовлюють відповідальну поведінку; насичення виховувального середовища за умов його емоційного фону доброзичливості, взаєморозуміння та співробітництва; достатнє осмислення дітьми молодшого шкільного віку знань, норм і правил поведінки, оволодіння прийомами планування, оцінювання, аналізу вчинків і ситуацій, які характеризують моральний обов'язок особистості; розвиток емоційної сфери, внутрішньої мотивації; включення молодших школярів до різноманітних видів діяльності (навчально-пізнавальної, предметно-перетворювальної, комунікативної, оцінно-орієнтаційної, доброчинної) з урахуванням індивідуальних інтересів і здібностей; координація життя та діяльності школярів органами учнівського самоврядування; поетапний розвиток почуття відповідальності дітей з систематичним діагностуванням і корекцією негативного досвіду; єдність зусиль батьків і педагогів у вихованні даного почуття. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.331.1 + Шифр НБУВ: РА340387
Рубрики:
|