Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Башманівський Д. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Башманівський Д. В. 
Реклама як чинник суспільних трансформацій: соціально-філософський аналіз: автореферат дис. ... д.філософ : 033 / Д. В. Башманівський. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертаційній роботі обґрунтовано теоретико-методологічні засади дослідження реклами як соціального феномена, розглянуто історико-філософську рефлексію реклами в контексті суспільних трансформацій, проаналізовано підходи до вивчення рекламної діяльності, стан дослідження реклами як соціального феномена. Розглянуто вплив реклами на соціальні трансформації в умовах техно-інформаційної детермінації цивілізаційного розвитку, їх особливості та закономірності в загальноцивілізаційному процесі. Констатовано, що в цивілізаційному сенсі реклама є сутнісною характеристикою епохи глобалізації. На основі соціально-філософського аналізу рекламної діяльності виявлено її соціальні смисли та особливості їх прояву в інформаційному суспільстві, виокремлено та обґрунтовано структуру рекламного впливу на споживачів. Досліджено рекламу в контексті віртуалізації соціуму та визначено віртуалізацію як процес переходу людини з однієї реальності в іншу (віртуальну), що спричинено поширенням нових технологій в інформаційному суспільстві. З’ясовано специфіку та механізми рекламного впливу на споживачів, її соціальні смисли та особливості прояву в інформаційному суспільстві. Розглянуто рекламу в умовах суспільних трансформаційних процесів як чинника модернізації українського суспільства та способу репрезентації соціокультурних цінностей у сучасному інформаційному середовищі. Взаємодіючи із соціумом, реклама репрезентує його соціокультурні цінності, формотворчо впливає на процеси національної ідентифікації, збереження й оновлення національних традицій, соціалізацію і самореалізацію людини.^UThe dissertation establishes the theoretical and methodological foundations for the investigation of advertising as a social phenomenon. It examines the historical and philosophical reflection of advertising in the context of societal transformations, analyzes approaches to the study of advertising activities, and assesses the current state of research on advertising as a social phenomenon. The study explores the impact of advertising on social transformations amidst the techno-informational determinants of civilization development, elucidating their peculiarities and patterns within the overarching civilizational process.It is noted that in a civilizational sense, advertising constitutes an intrinsic characteristic of the era of globalization. Through a social and philosophical analysis of advertising activities, the dissertation identifies the social meanings of advertising and their manifestations in an information society. It delineates and substantiates the structure of advertising influence on consumers. The research delves into advertising within the context of societal virtualization, defining virtualization as the process of individuals transitioning from one reality to another (virtual) due to the proliferation of new technologies in an information society.The dissertation clarifies the specificity and mechanisms of advertising influence on consumers, as well as its social meanings and manifestations in an information society. It examines advertising within the conditions of societal transformational processes as a factor in the modernization of Ukrainian society and a means of representing socio-cultural values in the contemporary informational environment. In its interaction with society, advertising represents its socio-cultural values, exerting a formative influence on processes of national identification, the preservation and renewal of national traditions, and the socialization and self-realization of individuals.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського