1. |
Бродська Л.В. Формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до виховної роботи в школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Бродська ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.Розглянуто питання підготовки учителів до реалізації виховної роботи в школі. Розкрито зміст, описано форми та методи формування готовності учителів іноземної мови до виховної діяльності. Наведено характеристики структурних компонентів готовності до виховної роботи, зокрема, мотиваційно-вольового, інтелектуально-операційного та оцінювально-рефлексивного. Розроблено критерії та показники рівнів сформованості готовності студентів до виховної роботи в школі, методику оцінювання даних рівнів. Висвітлено проблему формування готовності учителів іноземної мови до виховної роботи в школі в контексті реалізації особистісно зорієнтованого підходу до освітнього процесу у ВНЗ. Описано технологію ефективної підготовки учителів до виховання школярів через систему загальнотеоретичної, психолого-педагогічної та спеціальної підготовки. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1п/р + Ч489.518.5 + Шифр НБУВ: РА342264
Рубрики:
|