1. |
Булик Ю.В. Рекламний текст в параметрах аксіологічної прагмалінгвістики: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.02 / Ю.В. Булик ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 20 с. — укp.Досліджено комплекс мовних засобів вираження аксіологічно-прагматичних характеристик рекламного тексту (РТ) (дискурсу). Визначено характер аксіологічної спрямованості РТ, лінгвальні й екстралінгвальні чинники її формування. Обгрунтовано основні параметри опису рекламних дискурсів. Розкрито принципи добору й особливості функціонування мовних одиниць і конструкцій у РТ з урахуванням прагматичної інтенції адресанта. Охарактеризовано систему міжрівневих експліцитних та імліцитних засобів вираження категорії оцінювання у РТ (лексика, фразеологія, синтаксис), виявлено найбільш типові з них. Проаналізовано зв'язок категорії оцінювання з такими прагмалінгвістичними параметрами, як експресивність, аргументованість, ментальність, гендерність і паравербальними засобами, розкрито його вплив на сприйняття рекламного дискурсу цільовою аудиторією. Досліджено характерні стилістичні засоби та прийоми вираження категорії оцінювання у РТ (дискурсі). Проаналізовано специфіку функціонування мовних одиниць з урахуванням можливості маніпуляції оцінною інформацією. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.12-716 + Шифр НБУВ: РА368999
Рубрики:
|