Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (15)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Бурлака О. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Бурлака О. В. 
Формування географічних понять в учнів із порушеннями слуху 6-9 класів / О. В. Бурлака. — Б.м., 2022 — укp.

Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблемиформування географічних понять в учнів із порушеннями слуху 6-9 класів.У роботі здійснено аналіз вітчизняної і зарубіжної психолого-педагогічноїлітератури, який дав змогу створити педагогічну технологію формуваннягеографічних понять в учнів 6-9 класів із порушеннями слуху; дослідити рівнісформованості географічних понять в учнів із порушеннями слуху; охарактеризуватиінноваційну спрямованість у формуванні нових понять у спеціальних загальноосвітніхнавчальних закладах; дослідити засоби навчання та етапи формування новихгеографічних понять; розробити та впровадити обґрунтовану послідовність дій під часформування географічних понять за допомогою навчальних засобів, зокремабілінгвального засобу навчання (словесно-жестового), як одного із головних під часпередачі навчальної інформації від вчителя учням; врахувати особливості формуваннягеографічних понять в учнів із порушеннями слуху, особливості формуванняактивного і пасивного словникових запасів, ступеня порушення слуху, мовного типуродини, всіх мовленнєвих форм та збережених аналізаторів.Ключові слова: білінгвальний засіб, етапи формування понять, засобинавчання, поняття, сурдопедагог, учні із порушеннями слуху, якість знань.^UThe dissertation is a theoretical and experimental study of the problem of formation ofgeographical concepts in students with hearing impairments of 6-9 grades.The thesis is devoted to the study of the level of the formation of geographicalconcepts in students with hearing impairments. The innovative orientation in the formationof new concepts in special educational institutions for pupils with hearing impairments ischaracterized. Studies of teaching aids and stages of the formation of new geographicalconcepts. Developed and justified the sequence of actions in the formation of geographicalconcepts with the help of teaching aids, in particular a bilingual means of teaching (verbalgestural), as one of the main during the transfer of educational information from the teacherto students. Specific features of the formation of geographical concepts in students withhearing impairment about objects and phenomena of nature that meet the requirements of thegeography program are determined.Keywords: bilingual means of training, concepts, faculty, pupils with hearingimpairments, quality of knowledge, stages of concept formation, teaching aids.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського