1. |
Валевич М.Л. Структура та тріщиноутворення робочих поверхонь зміцнених бандажів залізничних коліс: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.16.01 / М.Л. Валевич ; НАН України, Фіз.-технол. ін-т металів та сплавів. — К., 2009. — 25 с. — укp.Досліджено структурні та технологічні причини тріщиноутворення у найбільш проблемних зонах робочих поверхонь бандажів залізничних коліс (гребінь, поверхня катання, область переходу від поверхні катання до гребеня) з урахуванням впливу експлуатаційних умов і режимів технологічного зміцнення, обгрунтовано шляхи підвищення їх експлуатаційної надійності. З'ясовано причину тріщиноутворення та руйнування робочих поверхонь бандажів коліс у разі відновлюваного зміцнення зношеного профілю, якою є формування протяжних смугових структур з мінімальною щільністю дислокацій у внутрішніх об'ємах і чітко вираженими дислокаційними межами, що виникає у результаті зміщення температурної зони нагріву плазмотрону в область експлуатаційного наклепу. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: К651.001.2 + Шифр НБУВ: РА368488
Рубрики:
|