Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Ван І. -.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Ван І. -. 
Фортепіанна підготовка студентів у закладах вищої освіти КНР: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / І. -. Ван. — Б.м., 2024 — укp.

Доцільність дослідження зазначеної проблеми підсилюється необхідністю подолання суперечностей між: необхідністю у високопрофесійних вчителях музичного мистецтва у школі та несформованістю дисципліни методика викладання фортепіано в університетах; необхідністю проведення занять з фортепіано в індивідуальній формі та незадовільною кількістю годин у освітніх програмах, спрямованих на організацію фортепіанної підготовки; необхідністю зміни методики навчання, яка орієнтована на авторитет викладача та необхідністю налагодження зворотного зв’язку, що пов’язано із інформаційно-технологічними змінами суспільства, впровадженням інформаційних технологій в освіту; вимогами до професійних та виконавських навичок учителя музичного мистецтва та різним рівнем фортепіанної підготовки за однаковими спеціалізаціями у класичних та педагогічних університетах. Наукова новизна і теоретичне значення дисертаційної праці полягає в тому, що вперше: здійснено цілісне дослідження проблеми фортепіанної підготовки студентів у вищих навчальних закладах КНР; визначено теоретичні основи фортепіанної підготовки студентів у закладах вищої освіти КНР, основними поняттями якої є: "музична педагогіка", "фортепіанна педагогіка", «фортепіанна підготовка студента». 3 Визначено поняття "музична педагогіка", що охоплює не лише педагогіку предмета, а й усі явища музичної освіти поза межами шкільної музичної освіти, а також філософські, історичні та інші теорії музичної освіти й акцентує увагу на практиці. Визначено, що «фортепіанна підготовка студента» - це процес оволодіння знаннями та формування навичок у галузі фортепіанного виконавства та методики викладання фортепіано, результатом якого є представлення під час публічного виступу переконливої інтерпретаційної версії виконуваних творів та результатів професійної діяльності у процесі проходження педагогічної практики. Фортепіанна підготовка студентів у вишах КНР спрямована на удосконалення у таких напрямах: збільшення часу на вивчення та опанування теоретичних знань та фундаментальних понять у галузі фортепіанного мистецтва (теоретичний аспект); більшення уваги до розкриття змісту музичних композицій (герменевтичний аспект) та розвитку музичних здібностей студентів (психологічний аспект); вдосконалення виконавської підготовки студентів у царині артикуляції, виконання складних ритмічних фігур, читання нот з аркуша, добору аплікатури (виконавський аспект); необхідність у розвитку музично-виконавських умінь (технічний аспект); приділення уваги та розробка репертуарних збірників для більш досконалого складання репертуару студентів (методичний аспект); доведено, що основна маса вчителів музики у школах КНР здобуває освіту в педагогічних та класичних університетах. Фортепіанна освіта, що отримується в класичних і педагогічних університетах, має як спільні риси так і відмінні. У фортепіанній освіті КНР є дві спеціалізації – педагогічна та виконавська. Ці два напрями існують як у педагогічних університетах, так і класичних. Однак у педагогічних університетах велика увага приділяється музично-педагогічному напряму, а класичних – виконавству. Показано, що важливою та суттєвою складовою системи музичної освіти КНР є державні професійні установи, організовані за принципом європейської консерваторії. Професорсько-викладацький склад таких організацій зазвичай складається з практикуючих музикантів-виконавців, які пройшли музичну підготовку у провідних консерваторіях світу; виокремлено п’ять основних тематичних напрямів дослідження проблеми сучасної музичної освіти та фортепіанної підготовки в КНР: історія фортепіанної освіти в Китаї; цілі та зміст навчального процесу, аналіз навчальних матеріалів; реформа фортепіанної освіти КНР у системі педагогічних університеті; методичні праці у галузі фортепіанної підготовки; практика імпровізованого акомпанементу; доведено, що особливостями фортепіанної підготовки студентів у закладах вищої освіти КНР є: необхідність у етнізації фортепіанної підготовки; розробка і впровадження дисципліни «Спів під власний акомпанемент»; розробка і впровадження дисципліни «Імпровізаційний акомпанемент»; орієнтація на психологічні дослідження, що вивчають психологічні особливості дитини у царині інтелекту, пам’яті, уваги, уяви тощо; впровадження тесту на визначення рівня гри на фортепіано; узагальнено зміст, форми та методи підготовки спеціалістів з фортепіано у класичних, педагогічних університетах та консерваторіях на прикладі фортепіанної спеціальності Коледжу мистецтв Гуандунського університету міжнародних відносин, Педагогічного університету провінції Хенань, спеціальності «Фортепіано» двох центральних консерваторій – Шанхайської та Центральної (Пекін).^UThe expediency of research into this problem is strengthened by the need to overcome the contradictions between: the need for highly professional teachers of musical art at school and the lack of the discipline of piano teaching methodology in universities; the need for individual piano lessons and the insufficient number of hours in educational programmes aimed at organising piano training; the need to change the teaching methodology, which is focused on the authority of the teacher and the need to establish feedback, which is associated with information technology changes in society, the introduction of information technology in education; requirements for professional and performing skills of a music teacher and different levels of piano training for the same specialisations in classical and pedagogical universities. The scientific novelty and theoretical significance of the dissertation lies in the fact that for the first time: a holistic study of the problem of piano training of students in higher educational institutions of the People's Republic of China was carried out; it is shown that the following concepts are used in the field of piano education in the scientific circulation of the PRC: “piano pedagogy”, “instrumental and vocal pedagogy”. The concept of “music pedagogy” is defined, which covers not only the pedagogy of the subject, but also all the phenomena of music education outside the boundaries of school music education, as well as philosophical, historical and other theories of music education, and focuses on practice. It is determined that “piano training of a student” is a process of acquiring knowledge and forming skills in the field of piano performance and piano teaching methods, the result of which is the presentation during a public performance of a convincing interpretive version of the performed works and the results of professional activity in the process of pedagogical practice. Piano training of students in universities of the PRC is aimed at improvement in the following areas: increasing the time for studying and mastering theoretical knowledge and fundamental concepts in the field of piano art (theoretical aspect); increasing attention to the disclosure of the content of musical compositions (hermeneutic aspect) and the development of students' musical abilities (psychological aspect); improvement of students' performance training in the field of articulation, performance of complex rhythmic figures, reading notes from a sheet, selection of appliqué (performance aspect); the need to develop musical and performing skills (technical aspect); paying attention to and developing repertoire collections for a more perfect composition of the students' repertoire (methodical aspect); it has been proven that the majority of music teachers in the schools of the People's Republic of China are educated in pedagogical and classical universities. Piano education received in classical and pedagogical universities has both common and distinctive features. There are two specializations in piano education in the PRC pedagogical and performing. These two directions exist both in pedagogical and classical universities. However, in pedagogical universities, a lot of attention is paid to the music-pedagogical direction, and classical ones to performance. It is shown that an important and essential component of the music education system of the People's Republic of China are state professional institutions organized according to the principle of the European conservatory. The teaching staff of such organizations usually consists of practicing musicians-performers who have received musical training in the world's leading conservatories; five main thematic areas of research into the problem of modern music education and piano training in China are singled out: the history of piano education in China; goals and content of the educational process, analysis of educational materials; reform of piano education of the People's Republic of China in the system of pedagogical universities; methodological works in the field of piano training; practice of improvised accompaniment.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського