Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Ван Ї. ..$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Ван Ї. .. 
Моделі підтримки прийняття рішень та інформаційнатехнологія для моніторингу освітніх проєктів на основі оцінки компетентностей їх виконавців.: автореферат дис. ... д.філософ : 122 / Ї. .. Ван. — Б.м., 2024 — укp.

Дисертація присвячена побудові математичнихмоделейпідтримки прийняття рішень та інформаційної технології для моніторингуосвітніх проєктів в динаміці, що базуються на оцінці компетентностейвиконавців цих проєктів для вирішення актуального науково-практичногозавдання методів моніторингу та підтримки прийняття рішень щодоуправлінняосвітніми проєктами з метою досягнення запланованих результатівроботи. Останні кілька десятків років стали поворотними в розумінні важливостірозвитку освіти для забезпечення сталості розвитку економікидержавиі цілихрегіонів. Для активізації впровадження змін до якості освітньогопроцесузапроваджуються освітні проєкти, зокрема з міжнародноюучастю(JeanMonnet,Erasmus+). Ці проєкти призначені для обміну досвідом, впровадженню інтерактивних методів в навчанні, забезпеченню інклюзивності тощо. Якісневиконання таких проєктів потребує залучення виконавців високогорівня,зокрема тих, чиї компетентності відповідають вимогам проєкту. Проєктитакоготипу, як правило, мають складну структуру, що потребує залученняспеціалістівз різних галузей знань, залежно від мети проєкту. Крім того потрібнорозуміти,що компетентностей виконавців змінюються в процесі виконанняпроєктівтане є статичними. Для якісного виконання освітнього проєкту, окрім залученнявиконавцівзнеобхідними компетентностями, потрібно створити ефективнусистемумоніторингу проєкту. Для цього потрібно сформувати системувимірнихпоказників, які можуть бути зібрані з відкритих джерел і які є відповідним чином перевірені та мають надійне першоджерело. Слід зазначити, щооцінкупроєкту формує результати роботи його виконавців, які маютьпевнікомпетентності, що динамічно змінюються. Відтак, змінюєтьсяі оцінкаосвітнього проєкту з часом.^UThe dissertation is devoted to the construction of mathematical models of decision-making support and information technology for the monitoring of educational projects in dynamics, based on the evaluation of the competencies of the executors of these projects to solve the current scientific and practical task of methods of monitoring and decision-making support for the management of educational projects to achieve the planned work results. The last few decades have become turning points in the understanding of the importance of the development of education to ensure the sustainability of the development of the economy of the state and entire regions. To intensify the implementation of changes to the quality of the educational process, educational projects are being introduced, particularly with international participation (Jean Monnet, Erasmus+). These projects are designed to share experiences, implement interactive methods in education, ensure inclusiveness, etc. High-quality implementation of such projects requires the involvement of high-level performers, particularly those whose competencies meet the project's requirements. Projects of this type, as a rule, have a complex structure that requires the involvement of specialists from various fields of knowledge, depending on the project's purpose. In addition, it is necessary to understand that performers' competencies change during project implementation and are not static. For the high-quality implementation of an educational project, in addition to attracting executors with the necessary competencies, it is necessary to create an effective project monitoring system. For this, it is necessary to form a system of measurable indicators that can be collected from open sources that are appropriately verified and have a reliable primary source. It should be noted that the evaluation of the project is formed by the results of the work of its executors, who have specific competencies that change dynamically. Therefore, the evaluation of the educational project changes over time.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського