Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Ван Ю. -.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Ван Ю. -. 
Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до соціального виховання школярів у КНР: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / Ю. -. Ван. — Б.м., 2024 — укp.

У дисертації здійснено комплексний компаративний аналіз теоретичних ідей та узагальненні практичного досвіду підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в педагогічних університетах КНР до соціального виховання школярів для творчого використання в умовах сучасної педагогічної освіти України. Актуальність дослідження зумовлена такими основними чинниками, як: руйнація соціальних цінностей у дітей і молоді; важливість збереження традицій Китаю, що вироблені з урахуванням позитивного досвіду соціального виховання особистості; значущість підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до соціального виховання школярів; педагогічна доцільність порівняльних досліджень шляхів розв’язання означеної проблеми в освіті різних країн, зокрема КНР та України. На основі аналізу широкого спектру наукових джерел схарактеризовано розвиток ідеї соціального виховання школярів у Китаї від найдавніших часів до наших днів, проаналізовано й уточнено суть основних понять, що стосуються проблеми дослідження, а саме: «виховання», «соціальне виховання», «школярі», «соціальне виховання школярів», «вчитель музичного мистецтва», «підготовка майбутніх вчителів музичного мистецтва» в українській і китайській педагогічній думці. Схарактеризовано завдання учителя музичного мистецтва у соціальному вихованні школярів у КНР, а саме: створювати умови для вільного та творчого вираження учнів через музику, ознайомлювати учнів з національною та світовою музичною спадщиною, розвивати соціальні навички через музичну діяльність, сприяти розвитку естетичного смаку учнів та інші. Визначено вимоги до вчителя музичного мистецтва у КНР щодо реалізації соціального виховання школярів, а саме: знання методів виховання, які допомагають впливати на соціальний розвиток учнів через музичну діяльність; знання підходів до використання музики для передачі моральних, етичних та культурних цінностей, виховання поваги до культурної спадщини; розуміння і поваги до різних культур через музику, виховання толерантності та відкритості до інших культурних джерел та інші. З’ясовано мету підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в педагогічних університетах КНР до соціального виховання школярів – формування компетентностей зі створення навчальних програм та педагогічних стратегій, спрямованих на формування моральних цінностей, культурного сприйняття і соціальної відповідальності учнів через музичну освіту. Здійснено порівняльно-педагогічний аналіз мети, завдань, принципів, змісту навчання, форм і методів навчання майбутніх учителів музики в Китаї та в Україні. З’ясовано спільні та відмінні риси, а також переваги і недоліки, притаманні кожній із досліджуваних країн. Наукова новизна й теоретичне значення одержаних результатів дослідження полягають у тому, що вперше на основі урахування критеріїв (історичні події та процеси, зміна філософських концепцій та цінностей, зміни в законодавчий базі, зміни у суспільних і культурних традиціях, взаємодії зі світовим співтовариством, розвиток педагогічної теорії і практики) визначено і схарактеризовано періоди розвитку ідеї соціального 4 виховання школярів в Китаї: І період (ІІІ ст. до н.е. – друга половина ХІХ століття) – традиційний період; ІІ період (кінець ХІХ – 1948) – модернізаційний період, ІІІ період (1949 – 1978) – ідеологічний період, ІV період (1978 – до наших днів) – сучасний період. Також у дослідженні визначено завдання (розуміння культурного контексту, розвиток емпатії та співчуття, розвиток соціальних навичок, створення інклюзивного музичного освітнього середовища, міжкультурна взаємодія та розуміння, розвиток професійних навичок) і принципи (системність і комплексність, наочність і зрозумілість, індивідуалізація, взаємодія і групова робота, педагогічна інновація) підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в педагогічних університетах КНР до соціального виховання школярів.^UThe thesis presents a comprehensive comparative analysis of theoretical ideas and a generalization of the practical experience of training future music teachers in pedagogical universities of the People's Republic of China for social education of schoolchildren for creative use in the conditions of modern pedagogical education of Ukraine is carried out. The relevance of the research is determined by such main factors as: the destruction of social values among children and youth; the importance of preserving the traditions of China, developed taking into account the positive experience of social education of the individual; the significance of training future music teachers for the social education of schoolchildren; the pedagogical expediency of comparative studies of ways to solve the specified problem in the education of different countries, in particular the People's Republic of China and Ukraine. Based on the analysis of a wide range of scientific sources, the development of the idea of social education of schoolchildren in China from ancient times to the present day is characterized, the essence of the main concepts related to the research problem is analyzed and clarified, namely: "education", "social education", "schoolchildren", "social education of schoolchildren", "teacher of musical art", "training of future teachers of musical art" in Ukrainian and Chinese pedagogical thought. 7 The task of a music teacher in the social education of schoolchildren in the People's Republic of China is characterized, namely: to create conditions for free and creative expression of students through music, to familiarize students with the national and world musical heritage, to develop social skills through musical activities, to promote the development of students' aesthetic taste, and others. The requirements for the music teacher in the People's Republic of China regarding the implementation of social education of schoolchildren have been defined, namely: knowledge of educational methods that help influence the social development of students through musical activity; knowledge of approaches to the use of music for the transmission of moral, ethical and cultural values, fostering respect for cultural heritage; understanding and respect for different cultures through music, education of tolerance and openness to other cultural sources and others. The purpose of training future music teachers in pedagogical universities of the People's Republic of China for the social education of schoolchildren was clarified. It is the formation of competencies for the creation of educational programs and pedagogical strategies aimed at the formation of moral values, cultural perception and social responsibility of students through music education. A comparative pedagogical analysis of the purpose, tasks, principles, content of education, forms and methods of education of future music teachers in China and Ukraine was carried out. Common and distinctive features, as well as advantages and disadvantages inherent in each of the studied countries, were clarified.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського