Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Василенко Н.В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Василенко Н.В. 
Комунікативна стратегія заохочення в російському мовному спілкуванні: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.02 / Н.В. Василенко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т філології. — К., 2010. — 20 с. — укp.

У контексті прагмалінгвістики проведено багатоаспектний аналіз прагмалінгвістичних особливостей комунікативної стратегії заохочення у російському мовному спілкуванні. Розглянуто лексико-синтаксичні компоненти висловлювань і невербальні засоби спілкування ініціатора комунікації. Описано складники комунікативної стратегії заохочення (КСЗ) у контексті прагмалінгвістичного аналізу, проведено їх моделювання. Запропоновано визначення понять "комунікативна стратегія", "мовленнєва тактика" (МТ), "комунікативна тактика" (КТ), "комунікативний хід". Визначено репертуар МТ і КТ заохочення, наведено лінгвістичний опис мовних маркерів їх реалізації. Доведено безпосередній вплив зовнішнього та внутрішнього планів комунікативної стратегії (КС) на формування семантичного наповнення обраної стратегії. Доведено, що комунікативний контекст, спілкування, соціально-психологічні чинники й установки мовців визначають вибір і застосування окремих МТ заохочення з урахуванням диференціації на маніпулятивний або актуалізаційний вплив. Виокремлено й описно інтеракціональну модель КСЗ, охарактеризовано етапи її реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.12-70
Шифр НБУВ: РА371868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Василенко Н.В. 
Підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до інноваційної діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Василенко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2007. — 21 с. — укp.

На підставі теоретичного аналізу інноваційної діяльності та її нормативно-правового забезпечення розроблено та теоретично обгрунтовано систему підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) до інноваційної діяльності на курсах підвищення кваліфікації в інститутах післядипломної педагогічної освіти (ІППО). Розроблена система містить взаємозалежні та взаємозумовлені складові, а саме: концептуальну, змістову, технологічну, рефлексивну, прогностичну. Концептуальна складова відображає наукові засади підготовки керівників ЗНЗ до інноваційної діяльності в ІППО, змістова розкриває оновлений навчально-тематичний план, форму організації навчання, що відповідають сучасним вимогам до вищих навчальних закладів, технологічна містить сучасні технології (форми та методи) навчання дорослих, рефлексивна розкриває методику визначення рівня підготовки керівників ЗНЗ до інноваційної діяльності, прогностична - технологію фахового зростання керівників ЗНЗ у системі післядипломної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ч311,01 +
Шифр НБУВ: РА353493

Рубрики:

      
3.

Василенко Н.В. 
Стан здоров'я дітей першого року життя, які народилися доношеними із затримкою внутрішньоутробного розвитку: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.10 / Н.В. Василенко ; Дніпропетр. держ. мед. акад, АМН України. Ін-т гастроентерології. — Д., 2004. — 20 с. — укp.

Наведено дані про особливості фізичного, нервово-психічного розвитку, імунологічної реактивності доношених дітей з затримкою внутрішньоутробного розвитку (ЗВУР). Розроблено регіональні центильні таблиці фізичного розвитку новонароджених та спосіб діагностики ЗВУР. Установлено важливу діагностичну та прогностичну роль морфологічних показників великих гранульованих лімфоцитів периферійної крові та запропоновано спосіб прогнозування імунного статусу новонароджених. Виявлено, що рівень імунної реактивності залежить від ступеня тяжкості ЗВУР. Доведено, що застосування комплексу немедикаментозних імунореабілітаційних заходів (раціонального вигодовування, масажу, лікувальної фізкультури та загартування) дає змогу достовірно знизити кількість дітей, які часто хворіють, з легким і середнім ступенями ЗВУР без використання медикаментозних імунотропних препаратів).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.050 +
Шифр НБУВ: РА331216

Рубрики:

      
4.

Василенко Н.В. 
Формування орфоепічних умінь і навичок з української мови у арабськомовних студентів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.В. Василенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 22 с. — укp.

Запропоновано систему методичної роботи щодо української орфоепії на початковому етапі навчання іноземних студентів, носіїв арабської мови, яка узагальнено відображає зміст, методи та прийоми впливу на процес формування в арабськомовних студентів вимовних умінь і навичок з українського мовлення. Відображено погляди лінгвістів, психологів, педагогів на природу орфоепічної навички. Проаналізовано стан дослідження зазначеної проблеми у науково-методичній і психолого-педагогічній літературі, а також у практиці ВНЗ. Відзначено, що основним принципом формування орфоепічних навичок в іноземних студентів є принцип урахування рідної мови. Проведено порівняння звукових систем української та арабської мов на артикулярному, фонологічному та фонетичному рівнях, визначено місце арабо-української, фонетичної інтерференції. Наведено модель порушень реалізації українських фонем арабськими студентами у процесі сприйняття та відтворення мовлення. На підставі проведеного аналізу спрогнозовано можливі порушення вимови українських фонем арабами. У констатувальному контексті виявлено рівень сформованості орфоепічних умов і навичок арабських студентів після закінчення навчання на підготовчому етапі та створено навчальну модель формування українськомовної артикуляційної бази в арабськомовних студентів. Основний підхід до її створення визначено як запобігання орфоепічним помилкам. Головним елементом навчальної моделі з орфоепії є вправа, а їх система - основний компонент розробленої методики. Запропоновано систему вправ з формування орфоепічних умінь і навичок з української мови в арабських студентів. Експериментально перевірено ефективність національно орієнтованої моделі навчання української орфоепії. Національну орієнтацію виявлено у реалізації навчальної моделі постановки та коригування артикуляції українських звуків, у окремих змінах послідовності подачі фонетичного матеріалу, у визначенні характеру й обсягу тренувальної роботи, у застосуванні різних видів вправ і завдань до них. Доведено ефективність запропонованої методики та доцільність її впровадження в навчальний процес на початковому етапі навчання іноземних студентів української мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-916.31 +
Шифр НБУВ: РА361218
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського