Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Васильєв Г. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Васильєв Г. А. 
Формування вольових якостей підлітків у позашкільних закладах спортивного спрямування: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / Г. А. Васильєв. — Б.м., 2024 — укp.

У дисертації вперше теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування вольових якостей підлітків у позашкільних закладах спортивного спрямування (розширення уявлень підлітків про спортивну діяльність як про спосіб розвитку вольових якостей особистості; здійснення диференційованого тренування підлітків та використання ефективних методів, засобів його забезпечення на основі особистісно зорієнтованого підходу; забезпечення позитивної мотивації підлітків до командної спортивної діяльності та реальної самооцінки власних можливостей. Розроблено і апробовано модель формування вольових якостей підлітків у позашкільних закладах спортивного спрямування, що містить такі блоки: методологічно-цільовий (мета, завдання, підходи та принципи, що регламентують включення та функціонування спроєктованої моделі в системі позашкільних закладів спортивного спрямування, суб’єкти тренувального процесу), змістовно-процесуальний (етапи, педагогічні умови, зміст, вибір форм і методів роботи з формування вольових якостей, що надають безпосередній вплив на результативність використання потенціалу спортивних єдиноборств), та оцінювально-результативний (моніторинг та підсумковий зріз, результат).Практичне значення отриманих результатів полягає в розробленні методичних рекомендацій для тренерського колективу позашкільних закладів спортивного спрямування щодо впровадження моделі та педагогічних умов формування вольових якостей; цілеспрямованої системи впливів на вольовий розвиток підлітків, на їх моральні переконання та ідеали; створенні «Щоденника саморозвитку».Результати дослідження можуть бути використані тренерсько-викладацьким складом позашкільних закладів спортивного спрямування у процесі морально-вольового виховання підлітків; при оновленні освітніх програм та окремих освітніх компонентів зі спеціальностей 017 Фізична культура і спорт, 014 Середня освіта (предметна спеціальність/спеціалізація: 014.11 Середня освіта (Фізична культура).^UThe thesis for the first time theoretically substantiates the pedagogical conditions for the formation of volitional qualities of adolescents in out-of-school sports institutions (expanding adolescents' ideas about sports activities as a way to develop volitional qualities of a personality; implementation of differentiated training of adolescents and the use of effective methods and means of its provision based on a personality-oriented approach; ensuring positive motivation of adolescents to team sports activities and real self-esteem of their own capabilities). The model of formation of volitional qualities of adolescents in extracurricular sports institutions has been developed and tested, which contains the following blocks: methodological and target (goal, tasks, approaches and principles governing the inclusion and functioning of the designed model in the system of extracurricular sports institutions, subjects of the training process), content and procedural (stages, pedagogical conditions, content, choice of forms and methods of work on the formation of volitional qualities that have a direct impact on the effectiveness of the use of potential).The practical significance of the obtained results is to develop methodological recommendations for the coaching staff of extracurricular sports institutions on the implementation of the model and pedagogical conditions for the formation of volitional qualities; a targeted system of influences on the volitional development of adolescents, their moral beliefs and ideals; creation of a "Self-Development Diary".The results of the study can be used by the coaching and teaching staff of extracurricular sports institutions in the process of moral and volitional education of adolescents; in updating educational programs and individual educational components in the specialties 017 Physical Culture and Sports, 014 Secondary Education (subject specialty/specialization: 014.11 Secondary Education (Physical Education).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського