1. |
Ващенко Л.С. Методичні засади організації біологічних олімпіад учнів 8 - 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.С. Ващенко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.Науково обгрунтовано вимоги до структури та змісту теоретичних, а також практичних олімпіадних завдань. Сформульовано визначення завдань з біології, виконання яких вимагає знання біологічних процесів, законів та передбачає різні види навчальної діяльності: розмірковування, порівняння, аналіз, синтез, оцінку, узагальнення, формулювання судження, введення закономірностей, спостереження, експеримент, конструювання, прогнозування. Визначено принципово нові підходи до оцінювання олімпіадних завдань, що базуються на урахуванні чотирьох рівнів компетентності учасників та співвідношення кількості балів за виконання теоретичних і практичних завдань. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)21-26 + Е.м(4УКР) + Шифр НБУВ: РА324360
Географічні рубрики:
|