Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Верзілова Г. Р.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Верзілова Г. Р. 
Бухгалтерський облік та аудит маркетингової діяльності торговельних підприємств / Г. Р. Верзілова. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт – процес формування інформаційних ресурсів бухгалтерського обліку та аудиту для управління маркетинговою діяльністю торговельних підприємств; методи – загальнонаукові та специфічні; результати – вирішення актуального науково-практичного завдання з удосконалення організаційно-методичних положень бухгалтерського обліку та аудиту операцій маркетингової діяльності торговельного підприємства; новизна – концептуальна модель інформаційної системи маркетингової діяльності торговельного підприємства, класифікація маркетингових витрат та активів, методичні засади обліку операцій маркетингової діяльності, термінологічний апарат бухгалтерського обліку маркетингової діяльності, послідовність етапів процесу документування операцій маркетингової діяльності, обліково-маркетинговий інтерфейс підприємства роздрібної торгівлі, теоретико-організаційні та методичні засади аудиту маркетингової діяльності^UObject - the process of forming information resources for accounting and auditing to manage the marketing activities of commercial enterprises; methods - general scientific and specific; results - solving the current scientific and practical task of improving the organizational and methodological provisions of accounting and auditing of marketing activities of a commercial enterprise; novelty - conceptual model of information system of marketing activity of trade enterprise, classification of marketing expenses and assets, methodical bases of accounting of operations of marketing activity, terminological apparatus of accounting of marketing activity, sequence of stages of process of documentation of operations of marketing activity, accounting and marketing interface of enterprise retail and methodological principles of marketing audit


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського