1. |
Вернудіна Г. В. Ціноутворення на продукцію машинобудівного підприємства з урахуванням його конкурентної позиції: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Г. В. Вернудіна ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.Розкрито сутність понять "конкурентна позиція" та "конкурентна перевага". Вдосконалено понятійний апарат з теорії конкурентоспроможності. Визначено логічні взаємозв'язки між поняттями, які визначають конкурентну позицію підприємства в конкурентному середовищі. Встановлено особливості процесу ціноутворення за умов конкурентного середовища на підставі дослідження взаємозв'язку між конкурентною позицією підприємства та його ціновою політикою. Проаналізовано сучасний стан і тенденції розвитку ринку побутових газових котлів, виявлено недоліки процесу ціноутворення на вітчизняних машинобудівних підприємствах. Розроблено методичний підхід щодо вибору цінової політики підприємства з урахуванням портфельного аналізу та цінової еластичності попиту. Запропоновано методичний підхід щодо вибору цінової стратегії, який враховує поведінку підприємства щодо його конкурентної позиції на ринку. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-82-861 Шифр НБУВ: РА376787 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|