1. |
Виноградов О.А. Маркетинг в інноваційній діяльності підприємств корпоративного типу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.А. Виноградов ; Київ. нац. ун-т технологій і дизайну. — К., 2006. — 18 с. — укp.Розглянуто особливості інноваційної діяльності підприємств корпоративного типу та маркетингу у цій сфері. Розроблено механізм маркетингу інноваційної діяльності, який є багаторівневою системою з двома вираженими векторами орієнтації: вектором спроможності інноваційного потенціалу для забезпечення необхідного рівня інноваційної активності та вектором інноваційної активності, за якої підприємство здатне здійснювати розробку, виробництво й упровадження інновації за умови певного рівня розвитку бізнес-процесів відповідно до потреб, що виникають на ринку інноваційної продукції. Виявлено та вирішено проблеми формування стратегії інноваційного розвитку, оцінки інноваційного потенціалу підприємств, а також конкурентоспроможності підприємств, які займаються інноваційною діяльністю. Розроблено форми та методи забезпечення механізму її маркетингу. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.6-55-211.1 + Шифр НБУВ: РА345758
Рубрики:
Географічні рубрики:
|