Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Волошенюк Д. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Волошенюк Д. О. 
ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ КЕРУВАННЯ ПОСАДКОЮ ЛІТАЛЬНИХ АПАРАТІВ ЗА ВІРТУАЛЬНИМИ КРИВОЛІНІЙНИМИ ТРАЄКТОРІЯМИ / Д. О. Волошенюк. — Б.м., 2021 — укp.

В дисертаційній роботі запропоновано інформаційну технологію керування посадкою літальних апаратів за віртуальними криволінійними траєкторіями, яка заснована на теоріях термінального та інтелектуального керування, теорії нелінійної інваріантності. Основним призначенням є підвищення економічності, екологічності та безпеки виконання польотів на етапі посадки. Розроблено методи, алгоритми та систему, що виконують прогнозування стану та динаміки польоту літального апарату, а також враховують розподілене середовище управління, розходження згідно норм безпечного ешелонування, мінімізацію виникнення конфліктних ситуацій. В дисертаційній роботі розв'язано важливу науково-прикладну задачу вдосконалення методів і моделей та розроблення інформаційної технології керування літальним апаратом при заході на посадку, для підтримки прийняття рішення при побудові оптимальної посадкової траєкторії та підвищення безпеки польотів літальних апаратів, а також економічних і екологічних показників використання авіаційної техніки.^UThe thesis proposes an information technology for controlling the landing of aircraft by virtual curvilinear trajectory, which is based on the theories of terminal and intelligent control, the theory of nonlinear invariance. The main purpose is to increase the efficiency, environmental friendliness and safety at the landing stage of flights. Methods, algorithms and a system have been developed that predict the state and dynamics of an aircraft flight, and also take into account the distributed control environment, differences in accordance with the norms of safe separation, and minimization of the occurrence of conflict situations.The thesis solves an important scientific and applied problem of improving methods and models and the development of information technology for controlling an aircraft during an approach, to support decision-making in constructing an optimal landing trajectory and improving the safety of aircraft flights, as well as economic and environmental indicators of the use of aviation technology.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського