1. |
Воронцова Ж.В. Самореалізація особистості старшокласника у процесі диференційованої навчальної діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Ж.В. Воронцова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 21 с. — укp.Вперше виявлено особливості самореалізації старшокласників, що полягають у підсиленні соціальних мотивів діяльності, пов'язаних з майбутнім професійним визначенням. Визначено зміст поняття "самореалізація особистості" як свідомого процесу найбільш повного розкриття та зростання потенційних і спонукально-мотиваційних сутнісних сил людини, що сприяє самоствердженню власного "Я". Встановлено критерії для визначення рівнів самореалізації старшокласників у навчальній діяльності (мотиваційні, навчальних досягнень, самоствердження у спілкуванні, особистісного зростання). Встановлено структуру й особливості самореалізації старшокласників. Науково обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови самореалізації особистості старшокласника у процесі диференційованої навчальної діяльності, якими є: надання педагогічної підтримки та забезпечення альтернативності вибору навчальних завдань на рівні максимальних потенційних можливостей учнів. Доведено, що дані умови сприяють суттєвому зростанню рівня свідомого визначення мети життєдіяльності, успішності навчання, пізнавальної активності, а також формуванню комунікативних умінь, адекватної самооцінки й удосконаленню особистісних якостей. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ю952.2-734 + Шифр НБУВ: РА355786
Рубрики:
|