Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Воронько І. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Воронько І. О. 
Розробка технології пневмоімпульсного дорнування отворів авіаційних конструкцій із титанових сплавів з використанням робототехнічних комплексів / І. О. Воронько. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт дослідження – технологія та інструмент пневмоімпульсного дорнування отворів в авіаційних конструкціях із титанових сплавів у складі робототехнічних комплексів; мета дослідження – розроблення технології і модифікації інструменту пневмоімпульсного дорнування отворів в авіаційних конструкціях із титанових сплавів під час використання в умовах РТК; методи дослідження – числові методи вирішення задач для процесів пневмоімпульсного дорнування отворів в авіаційних конструкціях із титанових сплавів; технологічні рекомендації щодо імпульсного дорнування отворів в авіаційних конструкціях із титанових сплавів розроблялися на основі експериментальних досліджень; деформований стан дорнованих зразків досліджено методами макро- і мікроструктурної металографії і електронної мікроскопії; результати дослідження – надано технологічні рекомендації щодо вибору параметрів процесу пневмоімпульсного дорнування отворів авіаційних конструкцій із титанового сплаву, які забезпечили підвищення довговічності зразків більше ніж на 15 %; удосконалено пневмоімпульсний пристрій дорнування для використання його у складі робототехнічних комплексів за рахунок виконання конструктивних доробок; новизна – уперше розроблено технологічний процес пневмоімпульсного дорнування отворів авіаційних конструкцій із титанових сплавів і визначено діапазони розподілу його параметрів та геометрії інструменту; отримав подальший розвиток метод визначення раціональних параметрів пневмоімпульсного дорнування отворів із титанових сплавів за допомогою систем CAD / CAE, а саме властивості робочого інструмента-дорна були задані степеневим законом, а не за законом абсолютно твердого тіла, що дозволило зменшити розбіжність геометричних параметрів між числовим моделюванням і натурним експериментом з 15 до 10 %; удосконалено алгоритм розроблення технологічних процесів пневмоімпульсного дорнування отворів авіаційних конструкцій за рахунок введення етапів, пов'язаних з задачами використання пневмоімпульсних пристроїв у складі РТК; ступінь впровадження – ДП «АНТОНОВ», Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут"; галузь використання – авіаційна промисловість.^UThe subject of research is the technology and air-impact tool for holes mandreling in aviation structures made of titanium alloys in robotic complexes; the objective of research is to develop the technology and modification of the air-impact tool for holes mandreling in aviation structures made of titanium alloys when used in RTC conditions; research methods – numerical methods for solving problems for processes of air-impact holes mandreling in aviation structures of titanium alloys; technological recommendations for air-impact holes mandreling in aviation structures made of titanium alloys were developed on the basis of experimental studies; the deformed state of the mandrelled samples was investigated by methods of macro- and microstructural metallography and electron microscopy; the results of research – technological recommendations for parameters selection of the pulse mandrelling process of the holes in aircraft structures made of titanium alloys are provided; pneumopulse mandrelling device for the use as a part of the robotic workcell is improved by performing constructive modification; novelty – for the first time, technological process of the pulse mandrelling of the holes in aircraft structures made of titanium alloys are developed, having provided increased durability by more than 15%; the method of determining rational parameters of pulse mandrelling of holes with titanium alloys in the CAD / CAE was further developed, namely, the properties of the working tool mandrel are given as a power function instead of an absolutely rigid body, which made it possible to reduce the error between numerical simulation and a field experiment from 15% to 10%; improved methodology for the development of technological processes for pulse mandrelling of holes in aircraft structures allowed the use of pneumopulse devices as a part of the robotic workcell; the degree of implementation – Antonov Company, National Aerospace University "Kharkiv Aviation Institute"; area of implementation – aviation industry.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського