1. |
Габідулліна А.Р. Навчально-педагогічний дискурс: категоріальна структура та жанрова своєрідність (на прикладі шкільного предмета "російська мова"): автореф. дис. ... д-ра філол. наук : 10.02.02 / А.Р. Габідулліна ; Ін-т мовознав. ім. О.О.Потебні НАН України. — К., 2010. — 40 с. — укp.Досліджено навчально-педагогічний дискурс (НПД) як соціально-комунікативну подію, що полягає у взаємодії вчителя і учня за допомогою навчальних текстів та інших знакових комплексів в контексті навчально-педагогічної ситуації в сфері організованого навчання. Проаналізовано НПД як типовий інституційний дискурс, описано модель навчально-педагогічної комунікативної ситуації (КС), особливості мовної та дискурсивної особистості комунікантів. Обгрунтовано дискурсивну категорію як надпарадигмальну інваріантну ознаку, властиву тексту в типовій КС. Розроблено систему текстово-дискурсивних категорій НПД. Описано мовленнєві жанри, які реалізують стратегії і тактики учасників НПД. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.12-70 Шифр НБУВ: РА372763 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|