Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Гайдук Г. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Гайдук Г. А. 
Мотиваційно-смислові чинники професійної толерантності педагога / Г. А. Гайдук. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертаційне дослідження присвячене вивченню мотиваційно-смислових чинників професійної толерантності педагога. В роботі обґрунтовано концептуальні засади феномену толерантності та розглянуто методологічні позиції вивчення мотиваційно-смислової детермінації професійної толерантності особистості. Розроблено та верифіковано теоретичну модель структурної організації професійної толерантності педагога, компоненти якої (когнітивно-інформаційний, емоційно-регуляційний, особистісно-комунікативний, поведінково-нормативний) функціонують як цілісна система професійної активності фахівця, та з'ясовано мотиваційно-смислові модуси (мотиваційно-регуляційний, мотиваційно-поведінковий, рефлексивно-смисловий, операціонально-смисловий) її оптимального функціонування. Поглиблено наукові знання щодо мотиваційно-смислової детермінації професійної толерантності педагогів в межах онтологізації їх професійного розвитку. В результаті емпіричного дослідження визначено мотиваційно-смислові чинники професійної толерантності у педагогів з різним стажем професійної діяльності, що відображено в розподілі факторної структури особистісних властивостей. Розкрито психологічні особливості прояву професійної толерантності засобом операціоналізації мотиваційно-смислових індикаторів толерантної компетентності (емоційно-раціональна, автономно-безкорислива, статусно-нормативна, інтелектуально-продуктивна), та механізмів її функціонування (адаптаційно-ідентифікаційний, ідентифікаційно-моральний, морально-продуктивний, продуктивно-адаптаційний) залежно від стажу професійної діяльності педагогів.^UThe dissertation is devoted to the study of motivational-semantic factors of professional teacher's tolerance.The conceptual foundations of the phenomenon of tolerance aresubstantiatedand the methodological positions of studying the motivational-semantic determination of professional tolerance of the individual are considered.The theoretical model of the structural organization of the teacher's professional tolerance has been developed and verified, the components of which (cognitive-informational, emotional-regulatory, personal-communicative, behavioral and normative) function as an integral system of professional activity of a specialist, and the motivational-semantic modes (motivational-regulatory, motivational-behavioral, reflexive-semantic, operational-semantic) of its optimal functioning.The scientific knowledge on the motivational-semantic determination of professional tolerance of teachers within the limits of ontologization of their professional development have been made deeper. As a result of the empirical research, motivational-semantic factors of professional tolerance of teachers with different professional experience were identified, and this is reflected in the distribution of the factor structure of personal features.The psychological peculiarities of the manifestation of professional tolerance by means of the operationalization of the motivational-semantic indicators of tolerant competence (emotional-rational, autonomous-self-serving, status-normative, intellectual-productive); and mechanisms of its functioning (adaptive-identification, identification-moral, moral-productive, productive-adaptive) depending on the professional experience of teachers are revealed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського