Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (25)Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Галузяк В. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Галузяк В. М. 
Теоретичні і методичні засади розвитку особистісно-професійної зрілості майбутнього вчителя / В. М. Галузяк. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційній роботі науково обґрунтовано концептуальні засади, розроблено систему розвитку особистісно-професійної зрілості майбутніх учителів в освітньому середовищі педагогічного університету, створено її модель. Розкрито сутність, структуру, критерії, показники та рівні особистісно-професійної зрілості майбутніх учителів як інтегрального результату професійного становлення особистості та базового чинника професійної успішності. Визначено, теоретично обґрунтовано й експериментально під-твер¬д¬жено педагогічні умови, що забезпечують розвиток особистісно-професійної зріло¬сті майбутніх учителів. Доведено, що впровадження авторської технології педагогіч¬ної під-трим¬ки особистісного становлення майбутніх учителів активізує їх особистісно-профе¬сійне самовизначення, розвиток суб'єктності, ідентичності, діалектич¬ного профе¬сій¬ного мислення, загальної здатності до самоорганізації та саморегуляції професійної діяльності.^UThe author of the thesis substantiated the concept and developed a system of developing personal and professional maturity in a future teacher in the educational environment of the pedagogical university. The essence of personal and professional maturity of the future teacher is a complex integral formation, which determines the ability to self-regulate behavior and professional activity on the basis of subjective qualities and self-developed personal and professional position. It is found that the personal and professional maturity of the future teacher is a systemic formation, characterized by structure (complex of components and relationships between them), functions (integrated methods of detection – self-determination, self-organization, self-regulation, self-determination, self-expression, self-development, self-improvement) and properties (multiplicity, integration, integrity, dynamism, incompleteness and heterochrony of development).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського