Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Гармаш В. П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Гармаш В. П. 
Поліпшення маневреності колісних машин шляхом використання роздільного приводу коліс поворотного мосту: автореферат дис. ... д.філософ : 274 / В. П. Гармаш. — Б.м., 2023 — укp.

Гармаш В.П. Поліпшення маневреності колісних машин шляхомвикористання роздільного приводу коліс поворотного мосту. – Кваліфікаційнанаукова праця на правах рукопису.Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії заспеціальністю 274 – “Автомобільний транспорт”. Харківський національнийавтомобільно дорожній університет, Харків, 2023.Маневреність є однією з найбільш важливих експлуатаційнихвластивостей колісних машин, у тому числі і автомобілів. Ця властивістьвпливає не тільки на безпеку руху, але також і на продуктивністьавтомобільного транспорту. Розвиток конструкцій електромобілів і гібриднихавтомобілів дозволяє забезпечити роздільне керування лівими та правимиколесами. Це дає можливість полегшити керування автомобілем та зменшитикеруюче зусилля за рахунок створення різних крутних моментів на колесах іпояви додаткового поворотного моменту.В такому випадку виникає протиріччя, коли існуюча ускладнена системаздійснення повороту не забезпечує потрібних показників ефективності, аповернення до спрощеної системи дозволяє підвищити показникиманевреності. Зазначене свідчить про актуальність теми дисертаційної роботи ізумовлює необхідність вирішення наукового завдання, яке полягає в створеннінових методів і системи рульового керування, які дозволяють спроститиконструкції ходової частини та рульового керування колісних машин, в яких єдостатній будівельний об`єм над ведучими мостами.Мета дослідження – підвищення безпеки дорожнього руху шляхомпідвищення маневреності колісних машин за рахунок використання ведучихповоротних мостів з роздільним приводом лівого та правого коліс.Об’єкт дослідження – колісна машина з поворотними мостами іроздільним приводом на колеса різних бортів.Предмет дослідження – визначення раціональних характеристикроздільного управління колесами різних бортів поворотних мостів, щозабезпечує поліпшення показників маневреності колісних машин.Наукова новизна отриманих результатів полягає в створенні науковометодичної бази проектування колісних машин з поворотними мостами, прицьому вперше:– отримано вплив різниці дотичних реакцій дороги на колесах надинаміку руху переднього моста при здійсненні його повороту;– визначено умови, за якими керування поворотом мостів і поворотнихплатформ потрібно здійснювати за рахунок створення різниці крутнихмоментів на колесах, чи загальмування коліс одного з бортів.Отримала подальший розвиток:– теорія повороту колісних машин динамічним способом у напрямідинаміки поворотних мостів колісних машин з незалежним приводом окремихколіс;– метод оцінки маневреності колісних машин за кількістю ступеніврухливості ходової частини в напрямку багатовісних автомобілів з двовіснимиповоротними платформами.В результаті дослідження запропоновано два способу керуванняповоротом і оригінальна конструкція переднього поворотного мосту.Побудована математична модель кругового руху переднього поворотногомосту та отримані залежності для автомобілів з незалежним приводом кожногоз передніх коліс. Крім того, запропоновані способи повороту багатовіснихавтомобілів за рахунок використання двовісних поворотних платформ, щодозволяє підвищити маневреність цих машин і зменшити опір повороту.Практичне значення одержаних результатів роботи полягає в створеннінових способів керування поворотом колісних машин і оригінальнихконструкцій елементів ходової частини, що дозволяє підвищити маневреністьколісних машин.^UV. Garmash. Improving the maneuverability of wheeled venicles through theuse of a separate wheel drive of the swing axle. – Qualification scientific work withthe manuscript copyright \ Qualification scholarly paper: a manuscript.Dissertation for obtaining the Doctor of Philosophy scientific degree inspecialty 274 “Automobile Transport” \ The dissertation for the Doctor of Philosophyscientific degree in specialty 274 “Automobile Transport”. – Kharkov NationalAutomobile and Highway University, Kharkov, 2023.Maneuverability is one of the most important operational properties of wheeledvehicles, including cars. This feature affects not only traffic safety, but also theproductivity of road transport. The development of the designs of electric cars andhybrid cars allows for separate control of the left and right wheels. This makes iteasier to drive the car and reduce the steering effort due to the creation of differenttorques on the wheels and the appearance of an additional turning moment.In this case, a contradiction arises, when the existing complicated system ofturning does not provide the necessary efficiency indicators, and returning to asimplified system allows to increase the maneuverability indicators. The abovetestifies to the relevance of the topic of the dissertation and makes it necessary tosolve the scientific task, which consists in creating a steering system that allows tosimplify the construction of the chassis and steering of wheeled vehicles, which havea sufficient construction volume above the leading bridges.The purpose of the study is to increase road safety by increasing themaneuverability of wheeled vehicles due to the use of leading rotary bridges withseparate drive of the left and right wheels.The object of the study is a wheeled vehicle with rotary axles and a separatedrive for the wheels of different sides.The subject of the study is the determination of the rational characteristics ofthe separate control of the wheels of different sides of the swing bridges, whichensures the improvement of the maneuverability of wheeled vehicles.The scientific novelty of the obtained results lies in the creation of a scientificmethodical basis for the design of wheeled vehicles with rotary bridges, while for thefirst time:– the influence of the difference in the tangential reactions of the road on thewheels on the dynamics of the front axle movement during its turn was obtained;– the conditions under which control of the rotation of bridges and turntablesmust be carried out by creating a difference in torques on the wheels, or by brakingthe wheels of one of the sides.Received further development:– the theory of turning wheeled machines in a dynamic way in the direction ofdynamics of rotary bridges of wheeled machines with independent drive of individual wheels;– the method of evaluating the maneuverability of wheeled vehicles by thenumber of degrees of mobility of the chassis in the direction of multi axle vehicles withtwo axle rotary platforms.As a result of the study, two methods of turning control and an original designof the front swing bridge were proposed. A mathematical model of the circularmovement of the front swing axle was built and dependencies were obtained for carswith independent drive of each of the front wheels. In addition, the proposed methodsof turning multi axle cars due to the use of two axis turning platforms, which allowsto increase the maneuverability of these cars and reduce the turning resistance.The practical significance of the obtained work results lies in the creation ofnew ways of controlling the rotation of wheeled vehicles and original designs ofundercarriage elements, which makes it possible to increase the maneuverability ofwheeled vehicles


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського