Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Гасанова А. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Гасанова А. С. 
Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання засобів педагогічної бібліотерапії у професійній діяльності / А. С. Гасанова. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації досліджено проблему підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання засобів педагогічної бібліотерапії у професійній діяльності. Здійснено її аналіз у педагогічній теорії та практиці.У вступі обґрунтовано актуальність і доцільність теми дисертації; визначено об'єкт, предмет, мету, завдання та методи дослідно-експериментальної роботи; розкрито наукову новизну, теоретичне та практичне значення отриманих результатів; відображено інформацію про їх апробацію та впровадження; подано відомості про основні публікації автора та структуру роботи.У першому розділі – «Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання засобів педагогічної бібліотерапії у професійній діяльності» – здійснено аналіз наукових праць із теми дослідження; проаналізовано основні поняття дослідження; висвітлено історико-ретроспективний аналіз становлення й розвитку педагогічної бібліотерапії; проаналізовано психолого-педагогічний потенціал засобів педагогічної бібліотерапії у професійній діяльності педагогів початкової школи; вивчено сучасний стан підготовки студентів спеціальності 013 Початкова освіта до використання засобів педагогічної бібліотерапії у професійній діяльності. У другому розділі – «Організаційно-методичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання засобів педагогічної бібліотерапії у професійній діяльності» – визначено критерії, показники та рівні готовності майбутніх учителів початкової школи до використання засобів педагогічної бібліотерапії у професійній діяльності; здійснено діагностику рівнів готовності студентів; обґрунтовано та схарактеризовано складники структурно-функціональної моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання засобів педагогічної бібліотерапії у професійній діяльності; висвітлено педагогічні умови успішної реалізації репрезентованої моделі. У третьому розділі – «Експериментальна перевірка ефективності структурно-функціональної моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання засобів педагогічної бібліотерапії у професійній діяльності» – репрезентовано організацію та хід педагогічного експерименту; доведено ефективність упровадження розробленої моделі професійно-педагогічної підготовки та педагогічних умов її успішної реалізації; представлено інтерпретацію результатів експериментального дослідження.^UThe thesis is dedicated to theoretical and experimental studying the problem of future primary school teachers preparation to the use of pedagogical bibliotherapy methods in the professional activity.The introduction substantiates the relevance and expediency of the dissertation topic; the object, subject, purpose, tasks and methods of research and experimental value are defined; scientific novelty, theoretical and practical significance of the obtained results are revealed; information about their testing and implementation is displayed; information on the main publications of the author and the structure of the work is given. In the first section – “Theoretical principles of preparation of future primary school teachers for the use of pedagogical bibliotherapy in professional activities” – scientific works on research topic; the main concepts of research are analyzed; the historical-retrospective analysis of formation and development of pedagogical bibliotherapy are carried out; the psychological and pedagogical potential of pedagogical bibliotherapy tools in primary school teachers' professional activity is analyzed; the current state of students' preparation on specialty 013 Primary education for the use of pedagogical bibliotherapy in professional activities is studied.The second section – “Organizational and methodological principles of future primary school teachers education to use pedagogical bibliotherapy in professional activities” – defines the criteria, indicators and levels of readiness of future primary school teachers to use pedagogical bibliotherapy in professional activities; diagnoses students' readiness levels; the components of the structural-functional model of preparation of future primary school teachers for the use of pedagogical bibliotherapy in professional activity are substantiated and characterized; the pedagogical conditions of successful realization of the represented model are covered.In the third section – “Experimental verification of the effectiveness of the structural and functional model of training future primary school teachers to use the tools of pedagogical bibliotherapy in professional activities” – represents the organization and course of the pedagogical experiment; the efficiency of introduction of the developed model of professional and pedagogical training and pedagogical conditions of its successful realization is proved; interpretation of the results of the experimental study is presented.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського