Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (34)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Гончарук О. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Гончарук О. В. 
Формування самосвідомості учнів початкової школи у процесі навчання інтегрованих предметів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. В. Гончарук ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. — Миколаїв, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему змісту та педагогічних умов формування самосвідомості учнів початкової школи у процесі вивчення ними інтегрованих предметів. Розкрито філософські та психолого-педагогічні аспекти проблеми. Охарактеризовано вікові та психологічні особливості розвитку молодшого школяра. Визначено компоненти, критерії, показники та виявлено рівні сформованості самосвідомості учнів початкової школи. Доведено взаємоузгодженість чинників формування досліджуваної якості молодшого школяра. Науково обгрунтовано й експериментально перевірено модель формування самосвідомості учнів молодшого шкільного віку під час вивчення інтегрованого курсу "Я і Україна". Визначено педагогічні умови ефективності реалізації моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.211.5 + Ч421.328
Шифр НБУВ: РА369828 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Радюк І. В. 
Формування в майбутніх учителів початкової школи готовності до самоосвіти в процесі науково-дослідної роботи / І. В. Радюк. — Б.м., 2021 — укp.

Радюк І. В. Формування в майбутніх учителів початкової школи готовності до самоосвіти в процесі науково-дослідної роботи. Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису.Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії в галузі знань 01 Освіта / Педагогіка за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки. Волинський національний університет імені Лесі Українки, Луцьк, 2021.У дисертації на основі аналізу теорії та вивчення емпіричного досвіду здійснено узагальнення і практичне розв'язання проблеми формування в майбутніх учителів початкової школи готовності до самоосвіти в процесі науково-дослідної роботи. Актуальність теми дисертації зумовлена динамічними змінами, що відбуваються в освіті та суспільстві, зокрема, впровадженням в освітній процес Концепції «Нова українська школа» та зміною вимог щодо професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи.Виявлено стан розроблення досліджуваної проблеми шляхом виокремлення й аналізу таких взаємопов'язаних складових як: самоосвітня діяльність майбутніх учителів початкової школи, теоретичні та практичні аспекти самоосвіти у контексті професійної підготовки, специфіка та особливості професійної діяльності вчителя початкової школи, готовність до самоосвіти та формування означеної якості засобами науково-дослідної роботи.На основі термінологічного аналізу ключових понять дослідження, з урахуванням аналізу стану та специфіки професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у педагогічних ЗВО щодо формування готовності до самоосвіти уточнено сутність поняття «самоосвіта», яка є вмотивованою навчально-пізнавальною діяльністю особистості, спрямованою на активне самостійне здобуття нових знань, формування умінь і навичок, необхідних для переходу на якісно новий інтелектуальний та професійний рівень. Уточнено, що самоосвіта майбутніх учителів початкової школи  це їх свідома систематична самостійна діяльність у площині освітнього процесу закладу вищої освіти та за її межами, спрямована на одержання нових знань, формування професійних умінь і навичок, що саморегулюється особистістю і складає основу її професійного розвитку.^URadiuk I. Formation of Future Primary School Teachers' Willingness for Self-Education in Terms of Research Work. - Qualifying scientific work as a manuscript.Dissertation for the degree of Doctor of Philosophy in 01 Education/Pedagogy by 011 Educational, pedagogical sciences Specialty. Lesya Ukrainka Volyn National University, Lutsk, 2021.The thesis reveals the generalization and practical solution to the problem of the formation of future primary school teachers' willingness for self-education in terms of research work. The research was based on the theoretical analysis and the study of observation and learning experience. The relevance of the dissertation topic is due to the dynamic changes in education and society, namely, the introduction of the “New Ukrainian School” reform into the educational process and changing requirements for professional training of future primary school teachers. The state of the research problem development has been investigated by distinguishing and analyzing such interrelated components as self-educational activity of future primary school teachers, theoretical and practical aspects of self-education in terms of professional training, specific nature and features of professional activity of primary school teachers, willingness for self-education and formation of the specified quality through research work.The essence of the “self-education” concept is clarified based on the terminological analysis of the key research concepts and taking into account the analysis of the state and specific features of professional training of future primary school teachers in pedagogical higher educational institutions on the formation of willingness for self-education. It is a motivated educational and cognitive activity of the individual, aimed at the active independent acquisition of new knowledge, the formation of skills and abilities necessary for the transition to a qualitatively new intellectual and professional level. It is specified that the self-education of future primary school teachers is their conscious systematic independent activity, aimed at acquiring new knowledge, and the formation of professional skills and abilities. It is self-regulated and forms the basis of teachers' professional development.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Гончарук О. В. 
Електроповерхневі та структурні властивості гідродисперсій нанорозмірних оксидів металів та кремнію та їх стабілізація / О. В. Гончарук. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено встановленню та системному дослідженню взаємозв'язку між складом, будовою поверхні і морфологією змішаних нанооксидів та властивостями їх гідродисперсій, такими як -потенціал, реологічні властивості, агрегація та стійкість до седиментації. Структура змішаних нанооксидів різного складу, отриманих пірогенним методом і методом осадження на поверхні наноносія, досліджувались комплексом методів: СЕМ, низькотемпературна адсорбція-десорбція азоту, РСА, ІЧ та Оже-спектроскопія. Розглянуто вплив адсорбції водорозчинних неіонних полімерів, поверхнево-активних речовин, потенціалвизначаючих та неіндиферентних електролітів на агрегативну та седиментаційну стійкість та реологічні властивості гідродисперсій нанооксидів. Методом мікрокалоримерії досліджено взаємодію нанооксидів з полярними та неполярними рідинами, гідрофільні/гідрофобні властивості їх поверхні. На основі отриманих результатів розроблено високодисперсні гідрофобні композити та супергідрофобні покриття, наповнені наночастинками оксидів; гібридні сорбенти на основі нанооксидів та природних полімерів; гідрогелі на основі полі(N-ізопропілакриламіду), фізично зшитого нанокомпозитом магнетит-лапоніт, які продемонстрували різкий фазовий перехід при фізіологічних температурах, підвищення ступеня рівноважного набухання та поглинаючої здатності, кооперативность дегідратації і магнітну чутливість. Ключові слова: змішані оксидні нанокомпозити, гідродисперсії, агрегативна та седиментаційна стабільність, адсорбція полімерів, гідрофільні-гідрофобні властивості, імерсійне змочування, полімер-оксидні композити^UThe thesis is devoted to the establishment and systematic study of the relationship between the composition, surface structure and morphology of mixed nanooxides and the properties of their aqueous dispersions, namly zeta potential, rheological properties, aggregation and sedimentation stability. The structure and morphology of mixed nanooxides of different compositions, synthesized by the pyrogenic method and using deposition on the surface of the carrier, were preliminary investigated by a set of methods: SEM, low-temperature adsorption-desorption of nitrogen, X-ray diffraction, IR, and Auger spectroscopy. The influence on the stability of water-soluble non-ionic polymers, potential-determining and non-indifferent electrolytes, surfactants is considered. The features of the polymers adsorption from aqueous solutions and the polymer adsorption layer formation in aqueous dispersions have been studied. Special attention is devoted to the study of the hydrophilic/hydrophobic properties of mixed nanooxides, initial and modified with various functional groups and polymers. Based on the results obtained, the highly dispersed hydrophobic composites and superhydrophobic coatings filled with oxides nanoparticles have been developed. The structure and physical properties of polymers in the interfacial layer of composites have been investigated and it has been shown that the length of the polymer chain and the method of modification, namely chemical grafting or physical adsorption, determine the ratio between the rigid and mobile fractions of the polymer, which affects the properties of the composite as a whole. Composite materials based on nanooxides and hydrophilic polymers, such as natural polysaccharides, have been developed for the sorption of metal ions from aqueous solutions. It is shown that the adsorption activity of such composites is determined by the morphology, specific surface area, and polysaccharide structure, which is manifested in the features of the pH dependence of adsorption. Composite hydrogels based on poly (N-isopropylacrylamide) physically crosslinked by magnetite/laponite nanooxide composites have been developed, which have proved synergy of properties and multifunctionality: a sharp phase transition at physiological temperatures, an increased degree of equilibrium swelling, cooperative dehydration, enhanced absorbing capacity and magnetic sensitivity, which makes them promising materials for biomedical applications.Key words: mixed nanooxide composites, aqueous dispersions, aggregative and sedimentation stability, polymers adsorption, hydrophilic-hydrophobic properties, immersion wetting, polymer-oxide composites.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського