Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Горяча Л. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Горяча Л. О. 
Науково-прикладні засади до впровадження інноваційних освітніх технологій у підготовці фахівців-фармацевтів / Л. О. Горяча. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена науково-методичному обґрунтуванню впровадження інноваційних освітніх технологій у процес підготовки фахівців-фармацевтів. Визначено зміни в структурі ОПП; оцінено важливість навчальних дисциплін у формуванні професійних знань, умінь та навичок майбутніх фармацевтів. Уперше проведено оцінку значущості компетентностей ОПП для виконання професійних функцій фахівцем; визначено рівень їхньої сформованості в студентів-випускників. Розроблено базову модель конкурентоздатного фахівця-фармацевта. Проаналізовано зорієнтованість навчальної діяльності, мотиви та стратегії навчання студентів. Запропоновано методику формулювання РН на рівні навчальних дисциплін у відповідності до компетентностей ОПП. Розроблено та впроваджено в навчальний процес майбутніх фахівців-фармацевтів методику PBL. Експериментально підтверджено ефективність застосування методики як способу активізації СРС, формування мотивів, стратегій навчання та компетентностей студентів. Розроблено КМВ, що визначає основні якісні параметри підготовки випускника, включає нормативні вимоги до кваліфікації, рівня підготовки та структурні компоненти базової моделі конкурентоздатного фахівця^UAn implementation of innovative learning technologies in the training of pharmacy professionals was substantiated. The changes in the structure of educational and training program were determined; an importance of the academic disciplines in the development of the professional knowledge and skills of future pharmacy professionals was analysed. The significance of competencies of educational and training program for the performance of professional functions by the professional was first assessed, and the level of competency development in graduates was first determined. A basic model of the competitive pharmacy professional was developed. The aspects of students' learning activity, learning motives and learning strategies were analyzed. A methodology for the development of learning outcomes at the level of academic disciplines in accordance with the competencies of educational and training program was proposed. The PBL method was developed and implemented in the training of future pharmacists professionals. An effectiveness of PBL as a way to activate the students' individual work, to develop motives, learning strategies and competencies of students was experimentally confirmed. The competency model of the graduate, which determines the main qualitative parameters for graduate training, covers the requirements for the qualification and level of competence, as well as structural components of the basic model of the competitive pharmacy professional was developed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського