Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Госн С. К.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Госн С. К. 
Управління взаємовідносинами зі стейкхолдерами на промисловому підприємстві / С. К. Госн. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертаційній роботі розкрито теоретичні засади та науково-методичні підходи до вдосконалення системи управління взаємовідносинами між стейкхолдерами на промисловому підприємстві.У першому розділі роботи систематизовано групи та інтереси стейкхолдерів щодо можливості їхнього врахування під час управління взаємовідносинами з ними на підприємстві. Встановлено, що під стейкхолдером варто розуміти фізичну або юридичну особу з якою взаємодіє підприємство та яке здатне вплинути на досягнення цілей його діяльності, склад ресурсів або стратегію. Узагальнено теоретичні положення та розкрито зміст управління взаємовідносинами зі стейкхолдерами із позицій системного підходу. Обґрунтовано, що процес управління взаємовідносинами зі стейкхолдерами складається з етапів: визначення цілей управління взаємовідносинами зі стейкхолдерами, їх ідентифікація, пріоритизація, оцінка рівня задоволеності інтересів стейкхолдерів, формування та реалізація стратегії зростання задоволеності інтересів стейкхолдерів.У другому розділі дисертаційної роботи здійснено ідентифікацію та пріоритизацію ключових стейкхолдерів кондитерської промисловост. Досліджено передумови розвитку кондитерської промисловості України. Розроблено науково-методичний підхід і обґрунтовано систему показників оцінки задоволеності економічних інтересів ключових стейкхолдерів у підприємствах кондитерської промисловості. На прикладі вибіркової сукупності з 13 кондитерських підприємств України встановлено, що жодне підприємство за досліджуваний період не змогло задовольнити економічні інтереси своїх стейкхолдерів. На основі розроблених анкет визначено, що досліджувані підприємства різною мірою задовольняють і соціальні та екологічні інтереси стейкхолдерів, а недостатня увага до реалізації цих інтересів може призвести до виникнення конфліктів і, залежно від міри впливу стейкхолдера, зруйнувати репутацію підприємства.У третьому розділі дисертаційної роботи здійснено комплексну оцінку задоволеності інтересів стейкхолдерів підприємств кондитерської промисловості за трикомпонентним показником, який враховує задоволення їх економічних, соціальних та екологічних інтересів. За результатами такої оцінки визначено, що найбільш незадоволеною групою стейкхолдерів є власники, а найбільш задоволеним стейкхолдером є держава. Обґрунтовано вибір стратегій зростання задоволеності інтересів стейкхолдерів підприємств кондитерської промисловості на основі матричного підходу. Сформовано організаційно-економічні засади вибору стратегій поліпшення взаємодії між власниками та іншими ключовими стейкхолдерами підприємства кондитерської промисловості.Наукова новизна проведеного дослідження полягає в розвитку теоретичних положень та розробці науково обґрунтованих рекомендацій щодо управління взаємовідносинами зі стейкхолдерами на промисловому підприємстві.Удосконалено науково-методичний підхід до вибору стратегій зростання задоволеності інтересів стейкхолдерів підприємства кондитерської промисловості, що на відміну від існуючих положень, ґрунтується на трикомпонентному показнику рівня задоволеності економічних, соціальних і екологічних інтересів стейкхолдерів промислових підприємств, матричному співставленні задоволення їхніх первинних і вторинних інтересів і дозволяє обґрунтувати тип поведінки підприємства залежно від типу задоволеності його стейкхолдерів.Удосконалено науково-методичний підхід до оцінки задоволеності економічних інтересів стейкхолдерів підприємства кондитерської промисловості, який базується на системі відносних показників кількісної оцінки та побудові матриці задоволення економічних інтересів держави, персоналу, власників, інвесторів, клієнтів, постачальників та інших стейкхолдерів підприємств кондитерської промисловості.Розроблено класифікацію груп стейкхолдерів, яка включає такі ознаки: за розташуванням відносно меж підприємства, характером впливу, відношенням до діяльності підприємства, залежно від спроможності підприємства обирати суб'єктів для взаємодії, за класом значущості, місцем знаходження (функціонування), тривалістю взаємодії, рівнем задоволеності, рівнем підтримки.Удосконалено визначення поняття стейкхолдер, яке робить акцент на вплив об'єктів управління на мету, ресурси та стратегію підприємства.Удосконалено концептуальні положення системного підходу до управління взаємовідносинами зі стейкхолдерами, що відрізняються змістом, об'єктами, цілями й завданнями, принципами, підходами, методами управління, інформаційними системами, а також етапами управління та в сукупності дозволяють сформувати теоретичне підґрунтя такого управління на промислових підприємствах.Набуло розвитку обґрунтування стратегій задоволення інтересів власників та інших груп стейкхолдерів на основі типізації зацікавлених сторін за залежністю від підприємства (владний, взаємозалежний, малозалежний, підвладний) та їхнього позиціювання в матриці «власники – інші стейкхолдери» з метою визначення доцільного типу поведінки підприємства щодо задоволення інтересів ключових стейкхолдерів.^UThe theoretical foundations and scientific and methodological approaches to the management system improvement of relations between stakeholders at an industrial enterprise are developed in the thesis.The first section of the thesis systematizes groups and interests of stakeholders regarding the possibility of taking them into account during managing relationships with them at the enterprise. It is established that a stakeholder is an individual or legal entity with whom an enterprise interacts and which can influence the enterprise goals achievement, its resources, or strategy. Theoretical provisions are summarized and the content of stakeholder relationship management from the standpoint of a systematic approach is revealed. It is substantiated that the process of stakeholder relationship management consists of such stages: defining the goals, stakeholders identifying, prioritizing, assessment of their interests' satisfaction, crafting and implementing the strategy of stakeholders' interests' satisfaction increasing. The second section contains the identification and prioritization of key confectionery industry stakeholders. Prerequisites for the development of the confectionery industry in Ukraine are studied. The scientific and methodical approach is developed and the system of indices of stakeholders' economic interests' satisfaction assessment in the confectionery industry is substantiated. On the sample of 13 Ukrainian confectionery enterprises, it is found that no enterprise during the studied period was able to satisfy the economic interests of its stakeholders. On the base of questionnaires, it is found that the confectionery enterprises satisfy the social and environmental interests of the stakeholders to a different extent, and insufficient attention to the meeting these interests may lead to conflicts and, depending on the extent of stakeholder influence, damage the enterprise reputation.The third section includes the complex assessment of the confectionery industry stakeholders' interests satisfaction according to the three-component indicator which takes into account the satisfaction of their economic, social and environmental interests. According to the results of this assessment, the most dissatisfied stakeholders are owners, and the state is the most satisfied stakeholder. The choice of strategies for the increasing of stakeholders' interests' satisfaction on the base of the matrix approach is substantiated. The organizational and economic principles of choosing strategies for improving the interaction between the owners and other key stakeholders of the confectionery industry are formed.The scientific novelty of the conducted research is the development of theoretical provisions and scientifically grounded recommendations for stakeholder relationship management at industrial enterprises.Scientific and methodological approach to the choice of strategies for increasing the satisfaction of stakeholders' interests is improved, which is based on the three-component index of the satisfaction level of economic, social and environmental interests of stakeholders, matrix comparison of their primary and secondary interests and allows substantiation of the enterprise behavior type depending on the type of stakeholders' satisfaction.Scientific and methodological approach to the assessment of the economic interests of the confectionery enterprise stakeholders is improved, which is based on the relative indices system of quantitative assessment and the construction of economic interests satisfaction matrix of the state, staff, owners, investors, customers, suppliers and other stakeholders of the confectionery industry.The stakeholder groups classification is developed, which includes the following features: by location relative to the enterprise's boundaries, influence nature, attitude to the enterprise's activity, depending on the enterprise ability to choose interaction subjects, by significance class, location (functioning), interaction duration, satisfaction level, support level.The stakeholder definition is improved which emphasizes the influence of management objects on the purpose, resources and strategy of the enterprise.The conceptual provisions of the systematic approach to stakeholders' relationships management is improved, which differ in content, objects, goals and objectives, principles, approaches, management methods, information systems, as well as management stages and in aggregate, allow forming the theoretical basis of such management at the industrial enterprises.The substantiation of interests satisfaction strategies of owners and other stakeholders groups is developed on the base of stakeholders typification depending on the enterprise (power-holding, interdependent, not dependent, subordinate) and their positioning in the matrix «owners – other stakeholders» in order to determine the appropriate type of behavior in relation to the key stakeholders interests satisfaction.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського