Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Грановська Т. Я.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Грановська Т. Я. 
Формування пізнавальної самостійності учнів 7–9 класів засобами мобільних технологій в освітньому процесі з природничих дисциплін / Т. Я. Грановська. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації на основі аналізу психолого-педагогічної літератури встановлено суть пізнавальної самостійності та висвітлено специфіку її формування в освітньому процесі з природничих дисциплін. Розкрито чинники ефективного застосування мобільних технологій і обґрунтовано особливості їх засобів, що сприяють формуванню пізнавальної самостійності учнів в освітньому процесі із природничих дисциплін. Розроблено та науково обґрунтовано дидактичні умови формування пізнавальної самостійності учнів 7–9 класів в освітньому процесі з природничих дисциплін з використанням засобів мобільних технологій. Уточнено категоріально-діагностичний апарат та рівні сформованості пізнавальної самостійності. Експериментально перевірено і доведено ефективність впровадження дидактичних умов для формування пізнавальної самостійності учнів 7–9 класів засобами мобільних технологій в освітньому процесі з природничих дисциплін.^UThe work is devoted to theoretical and experimental research of the problem of formation of cognitive independence of pupils of 7th–9th grades during studying of natural disciplines with use of means of mobile technologies. Based on the analysis of psychological and pedagogical literature, the essence of cognitive independence is established and the peculiarities of its formation in the educational process of natural sciences are highlighted. The factors of effective application of mobile technologies in the educational process аre determined and the peculiarities of the means of mobile technologies that contribute to the formation of cognitive independence of students in the educational process in natural sciences are established. The didactic conditions of formation of cognitive independence of pupils of 7th–9th grades with use of means of mobile technologies are developed and substantiated. The obtained results of the conducted pedagogical experiment testified to the effectiveness of the implementation of certain didactic conditions for the formation of cognitive independence of students in grades 7th–9th in the educational process in natural subjects by means of mobile technologies.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського