1. |
Гриценко І.В. Формування естетичного досвіду молодших школярів у процесі художнього діалогу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.В. Гриценко ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2002. — 19 с.: рис. — укp.На підставі аналізу наукової літератури визначено суть естетичного досвіду учнів молодшого шкільного віку, виділено ряд положень, що характеризують роль і функції художнього діалогу в естетичному вихованні учнів. Естетичний досвід сукупністю знань і умінь, набутих учнями на базі та у процесі естетичного ставлення до дійсності й мистецтва. Зазначено, що у молодшому шкільному віці естетичний досвід формується як цілісне функціональне утворення в структурі духовно-практичного зв'язку з естетичними цінностями дійсності й мистецтва. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови, необхідні для формування естетичного досвіду учнів початкових класів у процесі художнього діалогу: урахування вчителями початкових класів мети, основних завдань та станів формування естетичного досвіду учнів I - IV класів; побудова художнього діалогу з використанням необхідної учням соціальної, художньої та естетичної інформації про вияви прекрасного у повсякденному житті й мистецтві; стимулювання та розвиток у процесі художнього діалогу емоційно-естетичної, інтелектуально-естетичної та креативно-естетичної активності учнів; організація художнього діалогу з учнями в системі їх комунікативної, пізнавальної та творчої діяльності. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.26 + Ч421.221 + Шифр НБУВ: РА322179
Рубрики:
|