Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (11)Книжкові видання та компакт-диски (1)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Гриценко А. П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Гриценко А. П. 
Теоретичні і методичні засади формування професійної компетентності майбутніх учителів історії у процесі фахової підготовки / А. П. Гриценко. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації здійснено теоретичне узагальнення та представлене вирішення наукової проблеми формування професійної компетентності майбутніх учителів історії у процесі фахової підготовки. У ході наукового обґрунтування теоретичних і методичних основ розроблено та обґрунтовано авторську концепцію, методологічні підходи, педагогічну систему цілеспрямованого формування професійної компетентності майбутніх учителів історії у процесі фахової підготовки. Конкретизовано структуру та вдосконалено сутність професійної компетентності майбутніх учителів історії.Розроблено структурну модель педагогічної системи, а також критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх учителів історії. Виявлено й обґрунтовано педагогічні фактори та умови, розроблено науково-методичне забезпечення процесу цілеспрямованого формування професійної компетентності майбутніх учителів історії у процесі фахової підготовки. Узагальнено експериментальні дані, що засвідчують ефективність упровадженої педагогічної системи формування професійної компетентності майбутніх учителів історії у процесі фахової підготовки.Ключові слова: професійна компетентність, історія, майбутні вчителі історії, фахова підготовка, компетентнісно орієнтована підготовка, концепція, модель, фактори, педагогічні умови, ІТ-технології, педагогічна система, педагогічні заклади вищої освіти, інформаційно-освітнє середовище.^UIn the dissertation the theoretical generalization was carried out and the practical solving the scientific problem of forming the professional competence of intending History teachers in the course of professional training was suggested. In the course of scientific substantiation of theoretical and methodical bases the author's concept, methodological approaches, pedagogical system of purposeful forming of professional competence of future history teachers in the process of professional training are developed and substantiated. The essence and the structure of professional competence of future history teachers are specified. The structural model of the pedagogical system has been developed, as well as criteria, indicators and levels of future history teachers' professional competence forming. The pedagogical factors and conditions were revealed and substantiated, the scientific and methodical support of the process of purposeful forming of professional competence of future history teachers in the process of professional training was developed. The experimental data testifying to efficiency of the introduced pedagogical system of future history teachers' professional competence forming in the process of professional training were generalized.Key words: professional competence, history, future history teachers, professional training, competence-oriented training, concept, model, factors, pedagogical conditions, IT technologies, pedagogical system, pedagogical institutions of higher education, information-educational environment.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського