Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Грицько В. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Грицько В. В. 
Підготовка майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів / В. В. Грицько. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертаційна робота присвячена проблемі підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів. Досліджено та проаналізовано стан розробленості проблеми підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів у психолого-педагогічній теорії та на практиці. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: вперше визначено і теоретично обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів: стимулювання пізнавальної та правової активності майбутніх учителів початкової школи шляхом використання особистісно зорієнтованих технологій; актуалізація правового потенціалу змісту гуманітарних дисциплін у підготовці майбутніх учителів початкової школи; практико зорієнтована спрямованість підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів у різних видах навчально-професійної діяльності; залучення майбутніх учителів початкової школи до активної самостійної правопізнавальної та правореалізаційної навчальної та позанавчальної діяльності.Розроблено структурно-функціональну модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів, яка представлена цілісною єдністю цільового (мета, адекватно підібрані принципи і сформульовані завдання освітнього процесу), змістового (поетапне відображення та методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів), організаційного (педагогічні умови, методи і форми організації освітнього процесу), результативного (критеріально-оцінний інструментарій моніторингу сформованості готовності майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів). Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів, що здійснювалося в кілька взаємопов'язаних етапів (інформаційно-методичний, організаційно-діяльнісний, концептуально-стратегічний і дослідно-формувальний). Практичне значення дисертаційної роботи полягає в посиленні правового аспекту професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи, визначенні логіки і змістовної бази інтеграції правових та педагогічних дисциплін; розробці методичного забезпечення підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів.^UThe dissertation is devoted to the problem of training of future primary school teachers for the formation of legal culture of junior pupils. The state of elaboration of the problem of training of future primary school teachers for the formation of legal culture of junior pupils in psychological and pedagogical theory and in practice has been studied and analyzed.The scientific novelty of the obtained results is that: pedagogical conditions of training of future primary school teachers for the formation of legal culture of junior pupils has been defined and theoretically substantiated for the first time: stimulation of cognitive and legal activities of future primary school teachers by using personally oriented technologies; actualization of legal potential of the essence of humanitarian disciplines in training of future primary school teachers; practically oriented direction of training of future primary school teachers for the formation of legal culture of junior pupils in different types of educational and professional activities; involvement of future primary school teachers in active independent law-cognitive and law-implementation academic and extracurricular activities.The structural-functional model of training of future primary school teachers for the formation of legal culture of junior pupils, which is presented by integral unity of the target (purpose, adequately selected principles and formulated tasks of the educational process), content (phased reflection and methodological support of training of future primary school teachers for the formation of legal culture of junior pupils), organizational (pedagogical conditions, methods and forms of the educational process organization), resultative (criterion-evaluative tools for monitoring the formation of readiness of future primary school teachers for the formation of legal culture of junior pupils), has been developed.Pedagogical conditions of training of future primary school teachers for the formation of legal culture of junior pupils, provided in several interrelated stages (information- methodological, organizational-active, conceptual-strategic and research-formative), have been theoretically substantiated and experimentally tested.The practical meaning of dissertation is in strengthening the legal aspect of vocational training of future primary school teachers, determining the logic and content base of the integration of legal and pedagogical disciplines; development of methodological support in training of future primary school teachers for the formation of legal culture of junior pupils.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського