Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Гузенко А. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Гузенко А. О. 
Стратегічний розвиток підприємства в умовах глобального конкурентного середовища економіки знань / А. О. Гузенко. — Б.м., 2022 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено узагальненню та систематизації теоретико­методологічних засад дослідження проблем стратегічного розвитку підприємства в умовах глобального конкурентного середовища економіки знань та розробці науково­практичних рекомендацій щодо впровадження механізму стратегічного розвитку підприємства в умовах глобального конкурентного середовища економіки знань.У розділі 1 «Теоретико­методологічні засади стратегічного розвитку підприємства в умовах глобального конкурентного середовища економіки знань» проведено детальне дослідження теоретичних засад зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства, зокрема: виокремлено синергійний підхід до розгляду сутності конкуренції як сумарного впливу при взаємодії двох або більше факторів, який суттєво переважає ефект кожного окремого компонента, що дозволило надати авторське визначення конкуренції, конкурентного середовища, глобального конкурентного середовища.У другому розділі дисертаційної роботи «Сучасні тенденції ратегічного розвитку підприємства в умовах глобального конкурентного середовища економіки знань» проведено оцінку впливу глобального конкурентного середовища економіки знань на світовий ринок FMCG­ ритейлу за допомогою розгляду детермінант глобального конкурентного середовища, виділені позитивні та негативні фактори впливу за останні роки. У результаті ретроспективного аналізу представлено еволюцію змін цінностей та поведінки споживача на основі теорії поколінь X, Y, Z, яка показує незворотню трансформацію споживчої поведінки, що підкріплюється також результатами проведеного авторкою польового? дослідження змін продуктового кошику споживача в Україні; витрат споживачів в онлайн та офлайн магазинах світового FMCG­ритейлу; частки витрат споживачів у магазинах з цифровими каналами продажів, виявлення портрету споживача та рівня лояльності до ритейлу, що призводить до зміни моделі FMCG­ ритейлу.У розділі 3 «Забезпечення стратегічного розвитку підприємства в умовах глобального конкурентного середовища економіки знань» запропоновано науково­методичне забезпечення стратегічного розвитку підприємства в умовах глобального конкурентного середовища економіки знань, а саме: розроблено концептуальну модель стратегічного розвитку підприємства в умовах глобального конкурентного середовища економіки знань, що містить детермінанти глобального конкурентного середовища, фактори впливу, модель впливу ГКСЕЗ на підприємство, механізм стратегічного розвитку, що забезпечує впровадження сучасного інтегрованого процесу управління підприємством, зумовленого світовими інтеграційними процесами, які характеризуються емержентністю і базуються на експоненційному зростанні і технологічній конвергенції та забезпечують синергійний (нададитивний) ефект з метою здобуття переваг та/або запозичення ефективного ринкового досвіду на основі максимізації використання людського капіталу.^UThe dissertation is devoted to generalization and systematization of theoretical and methodological bases of research of problems of strategic development of the enterprise in the conditions of global competitive environment of knowledge economy and development of scientific and practical recommendations on introduction of the mechanism of strategic development of the enterprise in the conditions of global competitive environment of knowledge economy.Section 1 "Theoretical and methodological principles of strategic development of the enterprise in a global competitive environment of knowledge economy" conducted a detailed study of the theoretical principles of external and internal environment, in particular: a synergistic approach to the essence of competition where their action significantly outweighs the effect of each individual component, which allowed to provide the author's definition of competition, competitive environment, global competitive environment.In the second section of the dissertation "Modern trends in strategic development of the enterprise in a global competitive environment of knowledge economy" the assessment of the impact of the global competitive environment of the knowledge economy on the global FMCG­retail market, by considering the determinants of global competitive environment last years. The retrospective analysis presents the evolution of changes in values and consumer behavior based on the theory of generations X, Y, Z, which shows the irreversible transformation of consumer behavior, which is also supported by the results of the author's field study of changes in the consumer basket in Ukraine; consumer spending in online and offline stores of the world FMCG­retail; the share of consumer spending in stores with digital sales channels, the detection of a portrait of the consumer and the level of loyalty to retail, which leads to a change in the model of FMCG­retail.Section 3 "Ensuring strategic development of the enterprise in a global competitive environment of knowledge economy" offers scientific and methodological support for strategic development of the enterprise in a global competitive environment of knowledge economy, namely developed a conceptual model of strategic development of the enterprise in a global competitive environment of knowledge economy, determinants of the global competitive environment, factors of influence, model of influence of the global competitive environment of knowledge economy on the enterprise, the mechanism of strategic development providing introduction of the modern integrated process of management of the enterprise caused by world integration processes characterized by emergence and based on exponential growth and technological convergence and providing synergistic in order to gain benefits and / or borrow effective market experience based on maximizing the use of human capital.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського