Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Давидова Ж. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Давидова Ж. В. 
Дидактична система формування інформаційної компетентності іноземних студентів медичних спеціальностей в освітньому середовищі університету: автореферат дис. ... д.пед.н. : 13.00.09 / Ж. В. Давидова. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертації цілісно досліджено й розв’язано актуальну науково-прикладну проблему формування інформаційної компетентності іноземних студентів медичних спеціальностей в освітньому середовищі університету на засадах системно-синергетичного, компетентнісного, особистісно-діяльнісного, аксіологічного, культурологічного, герменевтичного, середовищного й контекстного підходів. Визначено стан теоретичної та практичної розробленості проблеми формування інформаційної компетентності іноземних студентів медичних спеціальностей, з’ясовано специфіку здійснення цього процесу. Уточнено змістове наповнення структурних компонентів інформаційної компетентності іноземних студентів-медиків. Розроблено й теоретично обґрунтовано дидактичну систему формування інформаційної компетентності іноземних студентів медичних спеціальностей в освітньому середовищі університету, що містить прогностично-цільовий (соціальне замовлення, мета й завдання системи), концептуально-методологічний (науково-методологічні підходи проведення дослідження, властивості інформаційної компетентності, функції та принципи її формування в іноземних здобувачів медичних спеціальностей); теоретично-змістовий (структурні компоненти та змістове наповнення інформаційної компетентності іноземних здобувачів-медиків); діяльнісно-процесуальний (етапи, педагогічні умови, методи, форми, засоби формування інформаційної компетентності майбутніх медиків), результативно-оцінювальний (критеріально-діагностична база дослідження: критерії й показники, рівні сформованості інформаційної компетентності іноземців-здобувачів медичних спеціальностей, відповідний діагностичний інструментарій, очікуваний результат реалізації розробленої системи) блоки. Створено навчально-методичне забезпечення дидактичної системи формування інформаційної компетентності іноземних студентів-медиків.^UThe problem of information competence formation is comprehensively researched and solved on the methodological level on the basis of system-synergetic, competence-oriented, personality and activity oriented, axiological, hermeneutic, context, environmental approaches.The analysis of scientific research in different areas allowed us to determine the state of the scientific development of the problem of information competence formation. It is found out that the basic requirements for training future physicians are determined on the basis of the analysis of the field of knowledge given in the Standard of Higher Education 22 Health care of the specialty 222 Medicine for the second (master's) level of higher education of compulsory competencies that should be mastered by medical students at the magistracy level, in particular the following: integral, general, special (professional, subject). It should be noted that one of the general competencies is that the future physician is able to effectively use information and communication technologies. Pedagogical conditions ensuring the effective formation of information competence are substantiated: training of teachers for the formation of informational competence of future foreign doctors; creation of a special informational and educational environment taking into account modern requirements for the professional activity of medical workers, involvement of foreign students in the self-diagnosis of information competence.Criteria for evaluating the effectiveness of a developed system are specified, that include motivation-targetive, cognitive-operational, personal-axiological and corresponding indicators; levels of formation of information competence (initial, basic, creative), diagnostic tools (observations, conversations, testing, questionnaires, independent assessment, self-assessment), special diagnostic methods, as well as the expected result of the implementation of the developed system.Educational and methodical support is developed for realizing the didactic system of information competence formation in international medical students.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського