![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Делікатна І.О.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| | | | |
1. |
Делікатна І.О. Організація взаємодії рекламодавця та рекламного агентства на міжнародному рівні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / І.О. Делікатна ; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 1999. — 17 с. — укp.Дисертацію присвячено дослідженню теоретичних та практичних аспектів організації взаємодії рекламодавця і рекламного агенства на міжнародному рівні. Проаналізовано сучасні процеси транснаціоналізації рекламної діяльності і глобальну стратегію вдосконалення організації управління діяльністю рекламних компаній в міжнародному бізнесі. Запропоновано конкретні теоретичні і практичні схеми використання методологічних засобів міжнародного маркетингу у процесі підготовки, розробки і реалізації різноманітних рекламних програм і проектів корпорацій при втіленні глобальних рекламних стратегій на внутрішніх ринках. Визначено механізми впровадження світового досвіду організації і управління співпрацею рекламодавця і рекламного агенства в Україні, досліджено умови реалізації глобальної стратегії міжнародних рекламних компаній в Україні. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: У584.30-803.81 Шифр НБУВ: РА307198 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
|
|