Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Демчина О. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Демчина О. М. 
Соціально-психологічні механізми формування гендерної толерантності у студентської молоді.: автореферат дис. ... д.філософ : 053 / О. М. Демчина. — Б.м., 2023 — укp.

Об’єкт дослідження: гендерна толерантність у студентів. Предмет дослідження: соціально-психологічні механізми формування гендерної толерантності у студентської молоді. Мета дослідження: здійснити теоретико методологічне обгрунтування соціально-психологічних механізмів формування гендерної толерантності у студентської молоді; Емпірично дослідити соціально-психологічні механізми формування гендерної толерантності у студентської молоді та апробувати ефективностіь програми тренінгу розвитку гендерної толерантності студентів. Наукова новизна одержаних результатів дослідження полягає в тому, що у дисертації вперше визначено емпіричні показники Так, феномен гендерної толерантності особистості розглядається як цілісна єдність таких компонентів: когнітивного, емотивного та поведінкового. В роботі визначено та обґрунтовано соціально-психологічні механізми формування толерантних уявлень та ставлень особистості, які, власне, проявляються через вищезгадані компоненти, а саме: соціальне навчання, вплив професійного середовища через перетворення ціннісно-смислової сфери студента під впливом критеріїв професійної компетентності у сфері міжгендерних відносин; соціальної та професійної апробації толерантних Розкрито теоретично обґрунтовано і розроблено структурну модель розвитку гендерної толерантності у студентській молоді.^UResearch Object: Gender tolerance among students. Research Subject: Social-psychological mechanisms of gender tolerance formation among student youth. Research Objective: To conduct a theoretical and methodological justification for the social-psychological mechanisms involved in the formation of gender tolerance among university students. Additionally, the research seeks to empirically investigate the social-psychological mechanisms contributing to the development of gender tolerance among the student population and to assess the effectiveness of a training program designed to enhance students' gender tolerance.Scientific novelty of the obtained research results lies in the fact that, for the first time in the dissertation, empirical indicators of the phenomenon of gender tolerance are defined as a holistic unity of the following components:Cognitive Component, Emotional Component, Behavioral Component. In the work, social-psychological mechanisms for the formation of tolerant beliefs and attitudes in individuals have been identified and substantiated, which, in essence, manifest through the aforementioned components, namely: Social Learning, Influence of the Professional Environment, Social and Professional Validation of Tolerant Attitudes. The dissertation has theoretically substantiated and developed a structural model for the development of gender tolerance in student youth. This model comprises the following components: Target Block, Scientific-Design Block, Developmental-Activity Block, Diagnostic-Result Block.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського