Дерюгін О.В. Обгрунтування раціональних параметрів пружно-дисипативних зв'язків системи підвішування шахтного локомотива: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.06 / О.В. Дерюгін ; Нац. гірн. акад. України. — Д., 2000. — 16 с. — укp.
Наведено результати теоретичних і експериментальних досліджень, виконаних для з'ясування впливу дисипативних зв'язків у системі буксового підвішування з метою зменшення динамічних навантажень вузлів механічної системи шахтного локомотива і зносу бандажів колісних пар. Отримано залежності між динамічними та кінематичними параметрами ланок пари з урахуванням пружно-дисипативних зв'язків у системі підвішування шахтного локомотива і характеристики фрикційної пари колесо-рейка.