1. |
Дзюбко Л.В. Психологічні особливості ранньої шкільної дезадаптації і шляхи її подолання: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.В. Дзюбко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.Встановлено, що причини збільшення випадків ранньої шкільної дезадаптації (РШД) не тільки в особистісних властивостях дітей, а й у специфіці сучасної соціальної ситуації. Розкрито психологічні механізми та психосоціальну специфіку виникнення ранньої шкільної дезадаптації. З'ясовано, що психологічним механізмом активізації РШД є, зокрема, негативна каузальна атрибуція, під дією якої вчителі не усвідомлють справжніх причині мимоволі припускають стан дезадаптованості дітям. Розроблено та апробовано методику модулюючого експерименту з метою подолання психологічно деструктивного спілкування з дітьми. На основі дослідження уточнено функції психологічної служби початкової школи. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + Ю952.2-734 Шифр НБУВ: РА310342 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|