1. |
Дон Є. Ю. Удосконалення динамічних властивостей електропневматичного гальмового керування колісного транспортного засобу / Є. Ю. Дон. — Б.м., 2020 — укp.Дисертація присвячена вдосконаленню принципу керування осьовими пропорційними модуляторами тиску електропневматичного гальмового привода (ЕПГП), вибору раціонального закону зміни тиску в осьовому електропневматичному апараті та раціональному перекриттю фаз наповнення/ витримки/ спорожнення в осьових модуляторах тиску які розташовано на різних мостах колісного транспортного засобу (КТЗ), покращенню експлуатаційних показників електропневматичної гальмової системи КТЗ, вибору алгоритму роботи ЕПГП з функцією анти блокувальної системи (АБС), розробці рекомендацій щодо реалізації принципу керування осьовими пропорційними модуляторами тиску електропневматичної гальмової системи. У роботі досліджено робочі процеси гальмування КТЗ з електропневматичним приводом гальм.^UThe dissertation is devoted to the improvement of the principle of controlling axial proportional pressure modulators of the electro-pneumatic brake drive (EPBD), the choice of rational law for pressure variation in axial electro-pneumatic apparatus, and the rational overlapping of filling / endurance / drainage phases in axial pressure modulators located on different axles of the vehicle (wheeled vehicle) improvement of performance of electro-pneumatic brake system of wheeled vehicle, the choice of EPBD operation algorithm with the function of the anti-block system (ABS), development of recommendations for the implementation of the principle of controlling the axial proportional pressure modulators of the electro-pneumatic braking system. Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ
|