Дрьомін М.С. Маркетинг у сфері транспортних послуг (на прикладі підприємств залізничного транспорту): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / М.С. Дрьомін ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2006. — 17 с. — укp.
Досліджено питання аналізу та удосконалення маркетингової діяльності на підприємствах транспортної галузі. Узагальнено наукові підходи щодо проблеми розвитку маркетингу у сфері послуг. Розкрито сутність транспортної послуги як об'єкта маркетингової діяльності. Здійснено комплексне дослідження та розроблено методику оцінки ринку вантажних перевезень. Визначено місце та особливості функціонування залізниць у транспортній системі України. Проаналізовано конкурентну структуру та потенціал транспортного комплексу України. Надано аналітичну оцінку параметрів обслуговування споживачів на залізничних підприємствах. Удосконалено організаційний механізм забезпечення маркетингової діяльності на залізничному транспорті. Розроблено модель оптимізації вантажопотоків на підприємствах залізничного транспорту.