Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Дідур Н. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Дідур Н. А. 
Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки / Н. А. Дідур. — Б.м., 2019 — укp.

У дисертаційній роботі висвітлено окремі аспекти проблеми формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки: виявлено й теоретично обґрунтовано педагогічні умови, що мають вплив на формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки (поступове доповнення навчальних планів окремими темами та навчальними дисциплінами (варіативна складова) циклу професійної та практичної підготовки студентів; упровадження інтерактивних методів навчання з урахуванням контексту професійної діяльності вчителя початкової школи; освітнє середовище (традиції, норми, правила поведінки, соціальна ситуація); забезпечення мотиваційно-ціннісного ставлення студентів до виявлення і прояву соціокультурної компетентності у процесі фахової підготовки та модель її реалізації, що містить такі складники: мета, завдання, підходи, принципи, форми, методи, стадії формування, критерії, показники, рівні сформованості соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Визначено, що структуру соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи становлять когнітивний, аксіологічний комунікативний та прогностичний компоненти. Сформованість соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи визначається високим, середнім та низьким рівнями за певними показниками. У процесі експериментального дослідження доведено ефективність створеної організаційно-педагогічної моделі формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки.^UThe Dissertation is devoted to the problem of formation of sociocultural competence of elementary school future teachers in the process of professional training. The pedagogical conditions for forming the sociocultural competence of future elementary school teachers in the process of professional training (phased supplementation of the curriculum by separate subjects and educational disciplines (variational component) of the cycle of professional and practical training of students are revealed and theoretically substantiated; implementation of interactive teaching methods taking into account the context of the professional activity of the elementary school teacher; educational environment (traditions, norms, rules of conduct, social situation); provision of the attitude of motives and values towards the identification and manifestation of socio-cultural competence in the process of professional training and the model of its implementation, containing the following components: purpose, tasks, approaches, principles, forms, methods, stages of formation, criteria, indicators, levels of formation of sociocultural competence of elementary school future teachers. It is determined that the structure of sociocultural competence of future primary school teachers is cognitive, motivational, reflexive and communicative components. The formation of sociocultural competence of future primary school teachers is determined by high, medium and low levels according to certain indicators. In the process of experimental research the efficiency of the developed organizational and pedagogical model of formation of socio-cultural competence of elementary school future teachers in the process of professional training has been proved


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського