1. |
Жовтянська В.В. Психологічні особливості репрезентації об'єкта в адресата художньо-образної реклами: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / В.В. Жовтянська ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. — К., 2005. — 19 с. — укp.Досліджено процес репрезентації об'єкта в адресата художньо-образної реклами. Відзначено специфічну особливість такої реклами, а саме - вона не містить конкретної інформації про рекламований об'єкт. Показано, що в адресата художньо-образної реклами образ об'єкта формується у вигляді експектацій його властивостей. Зауважено, що механізмом, що уможливлює становлення образу, є процес перенесення суб'єктивних смислів, заданих рекламою, на рекламований об'єкт. Процес смислового перенесення відбувається поза значенням об'єкта, що дає змогу розглядати смисл як функціональний елемент неусвідомлюваного. За цього вплив художньо-образної реклами має почасти маніпулятивний характер. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-997 + Щ127.45 + Шифр НБУВ: РА338356
Рубрики:
|