Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Земляков І. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Земляков І. С. 
Маркетинг оптових торговельно-посередницьких підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / І. С. Земляков ; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". — К., 2011. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретичні основи маркетингу в діяльності оптових торговельно-посередницьких підприємств, уточнено поняття маркетингової інноваційної діяльності та комерційного портфеля стосовно оптового підприємства. Виявлено тенденції розвитку, склад і структуру регіонального оптового ринку, оцінено стан управління маркетинговою діяльністю оптових торговельно-посередницьких підприємств регіону, проаналізовано маркетингову діяльність досліджуваних підприємств. Удосконалено процес управління маркетинговою діяльністю посередницьких підприємств. Виділено фактори, що впливають на обсяги продажу оптових торговельно-посередницьких підприємств, та на їх основі сформовано основні стратегічні напрямки збільшення обсягів продажу, визначено необхідний обсяг інвестицій та прогнозовано зростання обсягу продажу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ІВА)421.31-211.1
Шифр НБУВ: РА381656 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського