1. |
Зубенко Т.В. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до реалізації комунікативного підходу в навчанні іноземної мови учнів початкової школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.В. Зубенко ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.Досліджено проблему підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи до реалізації комунікативного підходу в навчальному процесі. З'ясовано стан розробленості проблеми в педагогічній теорії та практиці. Визначено, теоретично обгрунтовано й експериментально підтверджено ефективність організаційно-педагогічних умов підготовки даних студентів у ВНЗ, що сприятимуть формуванню його готовності до реалізації комунікативного підходу в навчанні іноземної мови учнів початкової школи. Доведено, що формування готовності майбутнього вчителя до реалізації зазначеного підходу може бути ефективним за певних умов, а саме: комунікативного спрямування змісту професійно орієнтованих дисциплін, інтегрування професійно-педагогічних знань, умінь і навичок студентів з теорії та практики реалізації комунікативного підходу, комунікативного спрямування педагогічної практики майбутнього вчителя початкової школи, створення іншомовного комунікативного середовища. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911.33 + Ш12-913.33 + Шифр НБУВ: РА363977
Рубрики:
|