Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Пошуковий запит: (<.>A=КАЗАК Ю. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

КАЗАК Ю. В. 
Розробка способу урахування траєкторної похибки поворотусудна при оцінці безпеки судноводіння / Ю. В. КАЗАК. — Б.м., 2020 — укp.

В роботі розглянуто векторні похибки управління і досліджені її складові.Визначено залежність векторної похибки управління від істотних чинників.Встановлено, що векторна похибка управління є сумою кількох похибок.Виявлено механізм появи систематичної векторної похибки і показано, щочас початку повороту судна залежить від обраної моделі його поворотності.Показано, що векторна похибка управління, крім систематичної складової,містить векторну похибку, яка виникає через похибки перекладки пера керма, атакож векторну похибку, що виникає через похибки моментів часу початкуповороту.Наведено дві процедури оцінки безпеки судноводіння, в якиххарактеристикою безпеки є ймовірність безпечної проводки судна за заданимстислим маршрутом. Для оцінки ймовірності безпечної проводки суднапершою процедурою використовується двовимірна щільність розподілувекторної траєкторної похибки і поточний фрагмент безпечної областіплавання. Простіше проводиться оцінка ймовірності безпечної проводки суднадругою процедурою, яка використовує одновимірний розподіл ймовірностейбічного ухилення судна щодо програмної траєкторії рухуДля оперативної оцінки безпеки плавання судна запропоновановикористовувати електронну карту району плавання, на яку наноситься полеточності. Після прогнозу повороту на електронну карту наноситься смуга рухусудна, ширина якої визначається можливою траєкторною похибкою повороту.Інтегрована таким чином інформація дозволяє вибирати безпечний маршрутплавання.Ключові слова: безпека судноводіння, траєкторна похибка поворотусудна, щільність розподілу похибки бокового відхилення, динамічні моделіпрогнозу повороту судна, імітаційне моделювання, верифікація.^UIt is exposed that the vector's error of management except for a systematicconstituent contains a vector's error, which arises up through the errors of move ofhelm, and also vector's error, that arises up through the errors of moments of time ofbeginning of turn.Two procedures of estimation of safety of navigation are resulted, in whichprobability of the safe wiring of ship on the set compressed route is description ofsafety. For estimation of probability of the safe wiring of ship the first procedure usesthe closeness of distributing of vector's trajectory error and current fragment of saferegion of sailing. Simpler estimation of probability of the safe wiring of ship of thesecond is conducted by procedure which uses probability distribution of lateraldeviation of ship in relation to the programmatic trajectory of motion.In work communication of closeness of error of lateral declination is alsoconsidered from a vector's trajectory error by a closeness and the collected analyticaldependence of error of lateral deviation from a vector's trajectory error whichallowed to find expression for the closeness of error of lateral declination, coming thecloseness of vector's trajectory error from in the case of normal law of distributing oferrors of the navigation measuring. It is resulted formalization of scopes of saferegion of sailing of ship and shown procedure of estimation of probability of safe turnof ship at known closeness of distributing of vector's trajectory error.For operative estimation of safety of sailing of ship it is suggested to use theelectronic chart of district of sailing, which the field of exactness, which can markedor be without marking, is inflicted on. After the prognosis of turn on an electronicchart the bar of motion of ship is inflicted, the width of which is determined possibletrajectory by the error of turn. The information integrated thus allows choosing thesafe route of sailing.Keywords: safety of navigation, trajectory error of turn of ship, closeness ofdistributing of error of lateral declination, dynamic models of prognosis of turn ofship, imitation design, verification.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського