Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Каплієнко А. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Каплієнко А. І. 
Формування готовності майбутніх фахівців спеціальної освіти до командної роботи в умовах інклюзії. / А. І. Каплієнко. — Б.м., 2022 — укp.

В дисертації обґрунтовано теоретичні основи підготовки майбутніхфахівців спеціальної освіти до командної роботи в умовах інклюзії.Визначено базові поняття щодо готовності майбутніх учителів-логопедівдо роботи в умовах інклюзії. В структурі ГМФ обґрунтовано взаємопов’язанікомпоненти: мотиваційно-особистісний, когнітивний, діяльнісно-креативний,рефлексивний. Виділено рівні сформованості кожного компонента, критерії тапоказники. За допомогою розробленого діагностичного інструментарію вивченоособливості ГМФ у бакалаврів спеціальності «Спеціальна освіта (логопедія)».Розроблено, апробовано, впроваджено модель педагогічної системи ГМФспеціальної освіти до командної роботи в умовах інклюзії, експериментальнодоведено її ефективність значним підвищенням у бакалаврів IV року навчанняЕГ рівня успішності, показників набуття компетентнісного досвіду закомпонентами структури ГМФ. Якісні зміни підтверджено кількіснимипоказниками, що виявлено у позитивній динаміці контрольного зрізу в ЕГ (37%– високий, 63% – середній рівні), ніж в КГ1 (12% і 88%), КГ2 (7% і 93%), а такожперевіреними статистичними методами Крускалла-Уолліса та Манна-Уітні.Ключові слова: командна взаємодія, готовність майбутнього вчителялогопеда, командна робота в умовах інклюзії, модель педагогічної системи, професійна підготовка фахівців спеціальної освіти.^UThe dissertation contains a theoretical and experimental study of a set oforganizational and pedagogical conditions that ensure the successful formation of thereadiness of a future specialist of special education (speech therapists) for team workin an inclusive environment.It has been proved that the organization of inclusive education needs a solution of high-quality training of academic and teaching staff in HEIs, taking into account modern requirements for the training of specialists in the field of special education, including speech therapists. Taking into account scientific analysis, the basic concepts are defined, among which are: the readiness of future speech therapists to work in conditions of inclusion – a complex dynamic system that provides internal and behavioral conditions for the successful performance of professional duties in conditions of inclusion; formation of the readiness of the future speech therapist teacher to work in conditions of inclusion is a complex integrative pedagogical process, which is based on the methodology for the formation of professional competencies and personal characteristics of the future speech therapist teacher, which are formed taking into account the specifics of the implementation of pedagogical activities in an inclusive educational environment.Key words: team interaction, readiness of the future teacher-speech therapist,team work in conditions of inclusion, model of the pedagogical system, professionaltraining of specialists in special education.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського